• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

brattex2.jpg

http://www.tradera.com/item/190110/262729699/breitling-tva-klockor-i-mycket-fint-skick-

But why?
Varför säljer man inte bara klockorna en och en och mångdubblar antalet intressenter?
Den ligger på blocket också...
"Herrklockan är använd normalt, damklockan minimalt, den är i nyskick.
Priset gäller för båda klockorna"
Vilken är damklockan? super ocean 46mm antar jag? den kvinnan bör ha rätt stora handleder...

Vilken är damklockan? super ocean 46mm antar jag? den kvinnan bör ha rätt stora handleder...
@Pauledward Jag stog i trappuppgången och väntade på hissen när jag läste om kvinnans grova handleder. Detta ledde till ett garv/ljud som fick frugan att komma och fråga hur jag mådde!;)
Bäst i dag! Man tackar!

@CapTaiN-MiFFo du får inte glömma skärmdump!
Men jag håller med, det här känns verkligen inte ok!

Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad
  • Lägg in annons
  • Meddelanden
  • Logga in
Sökningen
Nästa annons »
  1. 5061318020.jpg
Bild 1 av 1
Finare märkesklockor T.ex Rolex, Ap, Hublot
INLAGD Igår 23:38
PLATS Göteborg , Göteborg,
Inför köpet
Hej

Finare, nyare eller äldre märkesklocka T.ex Rolex, Omega, Hublot, Iwc, Girard, Patek , Vintage klockor etc säljes. Ring och meddela vad du behöver.

Ring: 0721909060

Mvh
Josefsson

Art Of Wedding Sweden AB
Visa telefonnummer Skicka meddelande Spara annonsen Ta bort, ändra, förnya

@CapTaiN-MiFFo du får inte glömma skärmdump!
Men jag håller med, det här känns verkligen inte ok!

Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad
  • Lägg in annons
  • Meddelanden
  • Logga in
Sökningen
Nästa annons »
  1. 5061318020.jpg
Bild 1 av 1
Finare märkesklockor T.ex Rolex, Ap, Hublot
INLAGD Igår 23:38
PLATS Göteborg , Göteborg,
Inför köpet
Hej

Finare, nyare eller äldre märkesklocka T.ex Rolex, Omega, Hublot, Iwc, Girard, Patek , Vintage klockor etc säljes. Ring och meddela vad du behöver.

Ring: 0721909060

Mvh
Josefsson

Art Of Wedding Sweden AB
Visa telefonnummer Skicka meddelande Spara annonsen Ta bort, ändra, förnya
Tack @Stroboman Har ett helt obegripligt tangentbord. Hittar inte Printscreen. Ska ladda ner nått lämpligt program.

Finns ingen 46:a i annonsen...
Däremot finns en mycket trevlig SuperOcean Heritage 38:a som passar utmärkt till damer :)

Visste inte riktigt vart jag skulle posta det här men eftersom det är en annons i form av en video för en klocka borde den här tråden bli bra, eller? :)

Hur kan man inte ens bemöda sig med att göra rent klockan ordentligt när man gör en produktvideo?
Ser till och med ut att vara små dammkorn på urtavlan :confused:

PastedGraphic-1.png

Man kanske kan ifrågasätta att "urverket är i fint skick" om det inte ens tickar. Jag skulle inte heller hålla med om att urtavlan är "underbrt" och har "härlig patina" men det är väl mer en smaksak ..

Tillbaka
Topp