Såg att det hade dykt upp medan jag skrev!Se inlägget ovan ditt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att det hade dykt upp medan jag skrev!Se inlägget ovan ditt![]()
Såg att det hade dykt upp medan jag skrev!Fortfarande nyfiken på om någon sett klockan live, är den någorlunda straight eller är det ett hopkok? Ser ju relumad ut av någon som använt en bomullstops och sedan ser inte boettlocket korrekt ut heller. Skulle vara intressant att veta serienumret.
Wow, de kommer ju konkurrera ut Blocket direkt med så bra priser på prylarna!Då kör vi, Facebook Marketplace live!
![]()
Alltid velat ha en submariner datejustInga bud under 40'![]()
Högupplösta bilder. Allt känns bra.
https://m.blocket.se/hassleholm/Rolex_Submariner_herr_datejust_75287485.htm?ca=11&w=3
Det är väl den nya modellen som presenterades på basel?Alltid velat ha en submariner datejust
Ja men hört att den är jävligt limiterad?Det är väl den nya modellen som presenterades på basel?
Hörde samma sak, till och med så att varje klocka var unik, de graverade ditt namn på klockan när du köpte den på stranden.Ja men hört att den är jävligt limiterad?
Hörde att dem bara fanns i Thailand?Hörde samma sak, till och med så att varje klocka var unik, de graverade ditt namn på klockan när du köpte den på stranden.
Och nu även duKänns som alla har kommenterat på ett eller annat sätt Rolexen 1680 som ligger ute på Blocket.![]()
AbsolutOch nu även du![]()
Har "stört" mig på den där annonsen sen den först dök upp men det slog mig idag: TÄNK OM säljaren har nollkoll och själv pröjsat premium för den. Sen går han till Kaplans och blir totalsågad, vilken mardröm! Och nu är han nere på 49 och den går ändå inte iväg. Jobbigt! (OM det nu är så...)Absolutför bra pris för att inte kommentera, eller?
antingen är det som du säger eller så visste säljaren om det och försökte en fuling.Har "stört" mig på den där annonsen sen den först dök upp men det slog mig idag: TÄNK OM säljaren har nollkoll och själv pröjsat premium för den. Sen går han till Kaplans och blir totalsågad, vilken mardröm! Och nu är han nere på 49 och den går ändå inte iväg. Jobbigt! (OM det nu är så...)
Ja, med tanke på de suddiga bilderna osv. så lutar det ju åt att han anade att nåt var skumt. Eller så är han bara dålig på att fotografera...antingen är det som du säger eller så visste säljaren om det och försökte en fuling.
Haha. "Se även min andra annons Den heliga graal"...Vilken grej![]()
så jävla pinsamtMåste sitta folk med 10 konton var och spotta ut skitbud dagligen![]()
Den är nog böjd sådär för att ändlänken inte skall skramla mot boetten..Kom igen nu Jälmers Ur; så jäkla svårt ska det väl inte vara att byta en ändbit som ser ut att vara påbackad av en gaffeltruck ...
#passion #trygghet #service #omtanke
https://www.blocket.se/alvsborg/Rolex_Oyster_Datejust_16234_36mm_Vitguldsring_75174335.htm?ca=11&w=3
![]()
Kom igen nu Jälmers Ur; så jäkla svårt ska det väl inte vara att byta en ändbit som ser ut att vara påbackad av en gaffeltruck ...
#passion #trygghet #service #omtanke
https://www.blocket.se/alvsborg/Rolex_Oyster_Datejust_16234_36mm_Vitguldsring_75174335.htm?ca=11&w=3
![]()
@BasOmega är inte detta samma klocka som du frågade om i Snabba Rolex frågor-tråden? Än mer anledning att avstå kanske?![]()