Tycker att den ser rätt bra ut.
Oklar över om det borde sitta ett "B" på centrumsekunden eller ej, men det har väl funnits båda varianter?
Den låter däremot inte helt kry - alternativt så har säljaren inte hundra koll på automatverk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ickeintresserade ser inte att det är fake, eller bryr sig inte!Förmodligen inte.. zzz , vågat att hålla på sådär
Han ror med dubbla ankare nere.Wtf? Chansade han bara på att det är väntetid på alla sport-Rolex?
Den försäljningen kan nog bli lite tungrodd...
Vilka rökta nötter de finns... tråkigt & se. Rakt av taget alltihop.Ser ut att vara bedragare på G på tradera igen Tror @Wizzox och @FabianSandberg känner igen åtminstone texterna. Samma användare på tradera ligger bakom båda annonserna.
Vilken jävla sopa! Ja nog är det min text..Ser ut att vara bedragare på G på tradera igen Tror @Wizzox och @FabianSandberg känner igen åtminstone texterna. Samma användare på tradera ligger bakom båda annonserna.
Bilderna är dessutom tagna ifrån eBayVilken jävla sopa! Ja nog är det min text..
Vilka rökta nötter de finns... tråkigt & se. Rakt av taget alltihop.
Riktig jävla rövhatt. Har anmält annonserna. Tråkigt att det inte är första gången detta sker. Säkerligen inte sista gången heller.Bilderna är dessutom tagna ifrån eBay
Kul att du inte kunde hålla digKul att du kan screenshotta
Haha!Missat att man ska gå till optikern med klockan.. De har ju bra syn iofs
Kommer i ett glasögonfodral också som det ser ut...Missat att man ska gå till optikern med klockan.. De har ju bra syn iofs
Äntligen, som jag har letat efter nåt som denna!Vet inte vad jag ska säga...
Den klockan tillsammans med AxeÄntligen, som jag har letat efter nåt som denna!
Då är man klar.Den klockan tillsammans med Axe
Den klockan tillsammans med Axe
Satt precis och kikade på den där Tudorn, datum fönstret verkar ha blivit täckt av urtavlan som sitter löst. Kan det ens finnas en promilles chans till att den är äkta? Jag är en lekman i att bedöma klockors äkthet och bor i Solna så lite sugen blir man ju på att iaf titta på den .https://www.blocket.se/stockholm/Saljer_av_klockor_som_anvants_for_sallan_77989450.htm?ca=11&w=3
Sub, Seiko, plus något parfymigt. Sen en pelagos (trasig) för 2500kr i samma annons?
Posta printscreen och länk. Annars låt bli att postahttps://www.blocket.se/stockholm/Saljer_av_klockor_som_anvants_for_sallan_77989450.htm?ca=11&w=3
Sub, Seiko, plus något parfymigt. Sen en pelagos (trasig) för 2500kr i samma annons?
Förstår, var så många bilder och lång text så hade blivit så många screenshots. Chansade att annonsen skulle ligga kvar ett tagPosta printscreen och länk. Annars låt bli att posta
Edit: lite onödigt hårt, men länkar dör snabbt. Därav printscreen. Gäller inte bara dig såklart
Nja.Satt precis och kikade på den där Tudorn, datum fönstret verkar ha blivit täckt av urtavlan som sitter löst. Kan det ens finnas en promilles chans till att den är äkta? Jag är en lekman i att bedöma klockors äkthet och bor i Solna så lite sugen blir man ju på att iaf titta på den .
Jag ger den 0% chans. Han presenterar den som "Trasig klocka ... som det står Tudor på". Även om tavlan är lös så borde det synas ett datum, och skivan är vit. Jag ser inte att chapter-ringen går ut över index, och det finns lite med proportioner, framförallt på bezel, som ser konstigt ut. Men har du möjlighet så ska du definitivt titta!Satt precis och kikade på den där Tudorn, datum fönstret verkar ha blivit täckt av urtavlan som sitter löst. Kan det ens finnas en promilles chans till att den är äkta? Jag är en lekman i att bedöma klockors äkthet och bor i Solna så lite sugen blir man ju på att iaf titta på den .
Hoppas han använder pengarna till en bättre kamera.https://www.blocket.se/vastmanland/Zenith_El_Primero_77562681.htm?ca=14&w=3
Säljaren har haft otur med urmakaren plus annonsen indikerar att han brukar ha otur med spekulanter på blocket också.
Du glömde screenshot, hjälper dig med dethttps://www.blocket.se/vastmanland/Zenith_El_Primero_77562681.htm?ca=14&w=3
Säljaren har haft otur med urmakaren plus annonsen indikerar att han brukar ha otur med spekulanter på blocket också.