Skönt att de skrivit ej byte, jag undrar alltid på Tradera om jag ändå inte kan byta till mig grejerna då jag vunnit en auktion...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att de skrivit ej byte, jag undrar alltid på Tradera om jag ändå inte kan byta till mig grejerna då jag vunnit en auktion...
Idioter!https://www.tradera.com/item/302651327
Någon försöker sig på en blåsning i mitt och mitt företags namn. Har anmält annonsen till Tradera. Hoppas att den tas ner snart.
Särskilt rolig är den väl inte, men den fick mig att haja till. Finns väl ingen 16570 som är 42mm till att börja med? Hela annonsen känns fishy på något sätt!
Jätte konstigt tänkt av dig tycker jag.Nja, användandet av ”jätte-” samt två snabba särskrivningar gör att jag inte skulle röra denna typ av annons. Känns inte seriöst i min mening.
Den annonsen är en ren rip-off från en KS-annons! Jag kan garantera att klockan inte finns tills salu eftersom den numera är min.Skönt att de skrivit ej byte, jag undrar alltid på Tradera om jag ändå inte kan byta till mig grejerna då jag vunnit en auktion...
Mmm, såg det. Det var just att de tagit med hela texten, helt utan att kolla vad som står som var "kul".Den annonsen är en ren rip-off från en KS-annons! Jag kan garantera att klockan inte finns tills salu eftersom den numera är min.
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-16753-rootbeer.85094/
Man kanske skulle be om en F2F affär med denna tomte och se vad som sägsDen annonsen är en ren rip-off från en KS-annons! Jag kan garantera att klockan inte finns tills salu eftersom den numera är min.
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-16753-rootbeer.85094/
Man kanske skulle be om en F2F affär med denna tomte och se vad som sägs
Du ser .... det där är min text från en 16753 jag sålde på ks,,,jäkla luffare som håller på.Skönt att de skrivit ej byte, jag undrar alltid på Tradera om jag ändå inte kan byta till mig grejerna då jag vunnit en auktion...
Annonserna är nere. De verkar rätt förslagna. När jag kollade upp namnet som de mailat från fanns personen både på hitta och Facebook. På FB påfallande lite bilder, familj mm. Kontant betalning på plats och banköverföring var det som gällde.... och brådis var det, en kö med köpare efter mig.https://www.tradera.com/item/302651327
Någon försöker sig på en blåsning i mitt och mitt företags namn. Har anmält annonsen till Tradera. Hoppas att den tas ner snart.
Han har väl bara googlat Rolex Explorer 2 och tagit informationen därifrånSärskilt rolig är den väl inte, men den fick mig att haja till. Finns väl ingen 16570 som är 42mm till att börja med? Hela annonsen känns fishy på något sätt!
hahah jo jag noterade den oxå.. tyckte året 2015 ihop med den bilden kändes märklighttps://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Submariner_Date__2015_77897908.htm?ca=11 Ta en titt på denna, första bilden är en 16610ln men han säljer en 116610ln, känns lite lurt...
Haha precis vad jag tänkte också! Vad tror KS om denna annons då?hahah jo jag noterade den oxå.. tyckte året 2015 ihop med den bilden kändes märklig
Så Ruttet asså! ..har annonsörerna Fake Konton oxå?Facebook marketplace verkar ju vara samlingsplatsen för alla säljare av fejkklockor. Helt sjukt mycket som finns där. Verkar som att facebook inte har någon som helst kontroll på annonser som läggs ut. Detta var ändå en av de sämsta kopior jag någonsin sett. Så mycket fel att jag inte vet var jag ska börja. Kostar 3 000 kronor.
Nej. Han har ett riktigt konto. Varit medlem sen 2014. Har flera bilder på sig själv och har närmare 400 fb-vänner. Leder det någonvart att anmäla sånt här till fb?Så Ruttet asså! ..har annonsörerna Fake Konton oxå?
Förmodligen inte.. zzz , vågat att hålla på sådärNej. Han har ett riktigt konto. Varit medlem sen 2014. Har flera bilder på sig själv och har närmare 400 fb-vänner. Leder det någonvart att anmäla sånt här till fb?
Det är ingen fake. Det är en modell som kommer ut i framtiden, ser du väl? Rättare sagt år 2026Facebook marketplace verkar ju vara samlingsplatsen för alla säljare av fejkklockor. Helt sjukt mycket som finns där. Verkar som att facebook inte har någon som helst kontroll på annonser som läggs ut. Detta var ändå en av de sämsta kopior jag någonsin sett. Så mycket fel att jag inte vet var jag ska börja. Kostar 3 000 kronor.
Han kanske fått tag i en prototyp. Och eftersom han inte kände igen modellen så trodde han att det var fake, därav det låga priset?Det är ingen fake. Det är en modell som kommer ut i framtiden, ser du väl? Rättare sagt år 2026
https://klocksnack.se/threads/breitling-navitimer-2300-iraqi-airforce.86427/Bra procentuell sänkning på denna (-40%)
Jag va med i någon sån där typ FB-klock-grupp förut.. Men pallade inte se allt skit som såldes och diskuterades. ..jag mådde fan fysiskt dåligt av den gruppenSeems legit....
Facebook Marketplace, 800kr styck. Varför gör inte FB något för att stoppa detta? De här kopiorna är ju bara pinsamma. De är ju inte i närheten lik de äkta. Vad är detta? ZZZ-kopia? hahaha
Jag anmäler alla sånna inlägg som jag ser. Men tror inte det gör något nytta faktiskt. Man mår lite bättre i själen i alla fall när man anmäler.Jag va med i någon sån där typ FB-klock-grupp förut.. Men pallade inte se allt skit som såldes och diskuterades. ..jag mådde fan fysiskt dåligt av den gruppen
Den första är ju galet fejk, men den andra är en JDM Nautilus. Ser inga kostigheter?Seems legit....
Facebook Marketplace, 800kr styck. Varför gör inte FB något för att stoppa detta? De här kopiorna är ju bara pinsamma. De är ju inte i närheten lik de äkta. Vad är detta? ZZZ-kopia? hahaha
Wtf? Chansade han bara på att det är väntetid på alla sport-Rolex?
Bra pris?