• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Någon som är sugen på aprikoser?
Screenshot_20180422-173920-01.jpeg
haha. Jag dör, detta var det roligaste inlägget jag har sett under min tid på detta forum xD

Men vad är det för klocka vi pratar om? Är det prismässigt vettiga bud? Vad kan man flippa 14,5 helpall aprikos för? Eller ska man dela upp det i mindre partier och sälja för att maximera vinsten? Finns det en lättillgänglig marknad för aprikoser?

Senast ändrad:
Men vad är det för klocka vi pratar om? Är det prismässigt vettiga bud? Vad kan man flippa 14,5 helpall aprikos för? Eller ska man dela upp det i mindre partier och sälja för att maximera vinsten? Finns det en lättillgänglig marknad för aprikoser?

100 gram Delian torkade aprikoser verkar gå lös på ca 10:-. En helpall Delian verkar landa på 560 stycken påsar på 200 gram styck. En helpall är alltså 112kg. En helpall således 11200:- 14,5 helpall blir således 162400:-.
Låter inte så dumt? Men hur het är marknaden för torkad aprikos som du säger?

100 gram Delian torkade aprikoser verkar gå lös på ca 10:-. En helpall Delian verkar landa på 560 stycken påsar på 200 gram styck. En helpall är alltså 112kg. En helpall således 11200:- 14,5 helpall blir således 162400:-.
Älskar att du gjorde uträkningen

Det känns som man vill ha en eller flera köpare hyfsat klara innan man gör dealen då. Det är svårt för de flesta att husera 14,5 pall, oavsett last.

Aprikoser och kopieringsmaskiner. Så sjukt bra!
Det konstigaste jag fått var ett förslag på ett byte mellan en Porsche 911 som var värd 450k ungefär och en 20+år gammal mercedes av mindre fin modell med 30000 mil på nacken och "ev. pengar emellan".

Tillbaka
Topp