Spännande med en uppstickare på marknaden. Ingen vill ju ha 55 halvpall Santa Maria, liksom.Hahaha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande med en uppstickare på marknaden. Ingen vill ju ha 55 halvpall Santa Maria, liksom.Hahaha!
haha. Jag dör, detta var det roligaste inlägget jag har sett under min tid på detta forum xDNågon som är sugen på aprikoser?
Bonus för den som var sugen på aprikoserhaha. Jag dör, detta var det roligaste inlägget jag har sett under min tid på detta forum xD
Vet inte vilket som är värst,
Men vad är det för klocka vi pratar om? Är det prismässigt vettiga bud? Vad kan man flippa 14,5 helpall aprikos för? Eller ska man dela upp det i mindre partier och sälja för att maximera vinsten? Finns det en lättillgänglig marknad för aprikoser?
Älskar att du gjorde uträkningen100 gram Delian torkade aprikoser verkar gå lös på ca 10:-. En helpall Delian verkar landa på 560 stycken påsar på 200 gram styck. En helpall är alltså 112kg. En helpall således 11200:- 14,5 helpall blir således 162400:-.
Låter inte så dumt? Men hur het är marknaden för torkad aprikos som du säger?
Gäller att hålla koll på eventuella aprikosaffärer.Älskar att du gjorde uträkningen
Ja absolutGäller att hålla koll på eventuella aprikosaffärer.
Det känns som man vill ha en eller flera köpare hyfsat klara innan man gör dealen då. Det är svårt för de flesta att husera 14,5 pall, oavsett last.100 gram Delian torkade aprikoser verkar gå lös på ca 10:-. En helpall Delian verkar landa på 560 stycken påsar på 200 gram styck. En helpall är alltså 112kg. En helpall således 11200:- 14,5 helpall blir således 162400:-.
Låter inte så dumt? Men hur het är marknaden för torkad aprikos som du säger?
Det är nog ganska små marginaler på torkad frukt i dagligvaruhandeln.Ingen bra uträkning om man ska konkurrera med Willys.
Eldorado tenderar ju att skjuta utanför målet ganska ofta dock.Ingen bra uträkning om man ska konkurrera med Willys.
Haha vilket mailHade en vintage Omega på blocket för ett tag sedan, detta var nog det bästa mailet jag har fått.
Hade en vintage Omega på blocket för ett tag sedan, detta var nog det bästa mailet jag har fått.
Tackade för erbjudandet och sa att det inte var riktigt vad jag var ute efter för tillfället. "Återkommer ifall jag en dag ersätter bilen med en cykeln, då kan cykeln du har vara intressant. "Fick du bilder?
Tackade för erbjudandet och sa att det inte var riktigt vad jag var ute efter för tillfället. "Återkommer ifall jag en dag ersätter bilen med en cykeln, då kan cykeln du har vara intressant. "
Bytesförslagen låter, möjligen med undantag av bilen, som resultatet av ett inbrott i ett källarförråd.Hade en vintage Omega på blocket för ett tag sedan, detta var nog det bästa mailet jag har fått.
Haha Spot on....det är nog någons källarförråd på sant....vad sjukt egentligenBytesförslagen låter, möjligen med undantag av bilen, som resultatet av ett inbrott i ett källarförråd.
Var tvungen att kolla, det ligger en pontiac bonneville från 90 med ca 18 000 mil ute på blocket. Kan vara hans och att han försöker rensa sitt eget källarförråd eller så har han redan rensat någon annans förråd.Bytesförslagen låter, möjligen med undantag av bilen, som resultatet av ett inbrott i ett källarförråd.
Annons redan borta. Ta gärna en print screen nästa gång så alla kan ha kul åt dessa knäppisarLägg någon krona till och du har en Rolex
Grymt överprisad för övrigt
https://www.blocket.se/vi/79034862.htm
Annonsen ligger kvar.Annons redan borta. Ta gärna en print screen nästa gång så alla kan ha kul åt dessa knäppisar
Annonsen ligger kvar.
Då är det något skumt med min mobil bara, my bad
Min också i så fall eller kan det hänga ihop med att Blocket uppdaterat sin sida sedan länken publicerades?Då är det något skumt med min mobil bara, my bad