Saknar några tusenlappar för att slå till men någon annan kanske?
Enligt ägaren till telefonnr så har han inte lagt ut klocka. Tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saknar några tusenlappar för att slå till men någon annan kanske?
Fattar inte riktigt problemet med annonsen förutom att blocketlänken inte fungerar för mig och att jag kan ha överseende med eventuellt överpris(?) och Rolexliknelsen.Lägg någon krona till och du har en Rolex
Grymt överprisad för övrigt
https://www.blocket.se/vi/79034862.htm
Okej! Tyckte det var märkligt att namn och telefonnummer fanns ute.
När det är för bra för att vara sant så är det inte sant. Enkelt!
Helt korrekt och guldregel när det gäller annonser
Kunde inte hålla mig från att luska lite.
Jag vet vem personen är. Eller vem någon försöker utge sig att vara.
Kanske ett prank på honom då?
Tokfejk...
räckte vid "semester i Irak"
Utan skärmdump riskerar man kompanistrykhttps://www.tradera.com/item/309427576 bluff annons på tradera
Utan skärmdump riskerar man kompanistryk
Det är en skattkarta :OJahaa. Det är där tillbehören finns..eller?
Känns så! Försten ditDet är en skattkarta :O
vilket flyt killen hade och fick en exakt likadan bild
Han försökte även med min förra DJ 116200!Schysst att kopiera min gamla säljannons rakt av.. anmälde idioten.
Somliga är mer idiotiska och respektlösa än andra!Han försökte även med min förra DJ 116200!
Skrev till honom: POLISANMÄLD! och då stängde han ner annonsen.......... men fortsatte med din istället
Ja, de kan helt enkelt inte skilja på ditt och mitt!Somliga är mer idiotiska och respektlösa än andra!
Jobbig jävel!
Blivit drabbad av en tomte som ”lånade” mitt namn och personnummer och applicerade det på ett stulet körkort och ”sålde” kameror och datorer, stulna annonser, på blocket.Ja, de kan helt enkelt inte skilja på ditt och mitt!
Retar mig så in i helsike på denna/de personer som håller på och kapar konton ute på tratten!
FYFAN vad hemskt!. Kan ju räcka med att man är i slutskedet av en affär där man t.ex. säljer en klocka, visar upp sitt leg och skyltar med personnr. Köparen genomför kanske inte köpet men uppgifter från leg har personen ifråga fått. Finns andra metoder som bör vara tillräckliga för en säljare som att t.ex. visa sin facebook+leg(täcka för personnr), spårbart nummer etc........Blivit drabbad av en tomte som ”lånade” mitt namn och personnummer och applicerade det på ett stulet körkort och ”sålde” kameror och datorer, stulna annonser, på blocket.
Lite svettigt när folk började ringa mig och fråga om jag skickat kamera/ dator som de köpt av mig...
Mitt och ditt är tydligen svårtolkat!
Bra du var observant!!!
Säljaren pak65 säljer den omöjliga, under listpris. Jag kontaktade honom och frågade efter en bild på själva klockan (som han sa inte var uppackad än...
Okej, så du fick med inredningsdetaljer ifrån butiken också (i form av stället)?
Det är banköverföring eller swish som gäller
Jag polisanmälde naturligtvis det inträffade. Lite svettigt att ta emot samtal från hela Sverige från uppgivna människor som undrade över sändninsnummer och annat fraktrelaterat!FYFAN vad hemskt!. Kan ju räcka med att man är i slutskedet av en affär där man t.ex. säljer en klocka, visar upp sitt leg och skyltar med personnr. Köparen genomför kanske inte köpet men uppgifter från leg har personen ifråga fått. Finns andra metoder som bör vara tillräckliga för en säljare som att t.ex. visa sin facebook+leg(täcka för personnr), spårbart nummer etc........
Jag har haft lite mailkontakt med säljaren. Det är helt klart knas. Jag kontaktade även tradera, men hans konto ser ok ut, så dom kunde inte säga så mycket. Däremot tycker tradera att man ska insistera på klarna eller paypal om man känner sig osäker. Då har man tydligen ett visst köpskydd.Bra du var observant!!!