Med plasten kvar också! Precis som en vän till mig...Skönt att se en Sub under listpriset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med plasten kvar också! Precis som en vän till mig...Skönt att se en Sub under listpriset
Med plasten kvar också! Precis som en vän till mig...
I alla andra avseenden är hen en helt normal kille... ha haMärkligt, vem fan låter plasten sitta. Verkar helt vansinnigt
Märkligt, vem fan låter plasten sitta. Verkar helt vansinnigt
Du vet ju altrit anvädda kopa snabbbt bra spis kompis nu plastad (ironi)
(Nu var stavfelen avsiktliga)
Vart fan hittar ni dessa Annonser Blocket eller ?
//Simon
Gå in på blocket, välj "Hela Sverige", skriv "Rolex", njut.
Mm. Inte ovanligt på eBay med just det där...
Ja ibland ser man trevliga vintage Seamasters för typ 500kr sen kostar frakten 5000.Mm. Inte ovanligt på eBay med just det där...
Det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellenJa ibland ser man trevliga vintage Seamasters för typ 500kr sen kostar frakten 5000.
Om du lämnar in den till Polisen och ägaren inte hämtar ut den på ett tag får du behålla denHittegods? Är detta ens lagligt? Kanske någon här som tappat den.
Då skriver man inte hittegods, det stinker ju.Om du lämnar in den till Polisen och ägaren inte hämtar ut den på ett tag får du behålla den
Tror inte du gjort något olagligt så men du får lämna ifrån dig klockan och förlorar pengarnaDe e sant, man undrar om han har vart ärlig dock
Edit: Tänkte mig följande senario, jag köper klockan, och det visar sig att den inte vart hos polisen och vänt, har jag gjort något olagligt då?
Du kan be att få se beviset på ägande som polisen utfärdar när hittegodset tillfaller upphittaren.De e sant, man undrar om han har vart ärlig dock
Edit: Tänkte mig följande senario, jag köper klockan, och det visar sig att den inte vart hos polisen och vänt, har jag gjort något olagligt då?
Skönt att se en Sub under listpriset
Jag ser att de kopierat formen från maxicasetÄntligen! - nu behöver du inte letalängre :-D
Hyfsat överpris för en sliten Breitling Chrono Cockpit
Glöm inte dennaHyfsat överpris för en sliten Breitling Chrono Cockpit
Du får tydligen bättre pris om du svarar på annonsen här iställetÄger själv en ”stålis” men tycker de är oförskämt och ta mer än listpris som denna herre gör men det kanske bara är jag?
Va listar den?Äger själv en ”stålis” men tycker de är oförskämt och ta mer än listpris som denna herre gör men det kanske bara är jag?