• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Skönt att se en Sub under listpriset :)

8D3143A5-B794-43F4-86E5-F51A5F2F0968.jpeg
Med plasten kvar också! Precis som en vän till mig...

Detta får väl räknas som en annons. Här är någon som har tänkt! Man köper kinesiskt mög utan urverk och säljer dyrt med en schysst slogan. 100% profit!!!
2D7954FB-66BD-4274-BA24-D79A1A6DA1E1.jpeg

De e sant, man undrar om han har vart ärlig dock :angel:

Edit: Tänkte mig följande senario, jag köper klockan, och det visar sig att den inte vart hos polisen och vänt, har jag gjort något olagligt då?

Senast ändrad:

Edit: Tänkte mig följande senario, jag köper klockan, och det visar sig att den inte vart hos polisen och vänt, har jag gjort något olagligt då?
Tror inte du gjort något olagligt så men du får lämna ifrån dig klockan och förlorar pengarna

Du kan be att få se beviset på ägande som polisen utfärdar när hittegodset tillfaller upphittaren.

Nu trillade poletten ner! Det är hittegods - det är därför alla dessa Rolexklockor säljs så billigt.

Tillbaka
Topp