Uret
Basic
5995:-Va listar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5995:-Va listar den?
Det är alltså inte bara Sport-Stål-Rollar som går över list
Äger själv en ”stålis” men tycker de är oförskämt och ta mer än listpris som denna herre gör men det kanske bara är jag?
Själv fick jag svaret att ”kolla vidare då”
Lusentapp rabatt på KS men fortfarande över list
Äger själv en ”stålis” men tycker de är oförskämt och ta mer än listpris som denna herre gör men det kanske bara är jag?
Du får tydligen bättre pris om du svarar på annonsen här istället
https://klocksnack.se/threads/g-shock-gmw-5000d-1er-”stålisen”.93039/
Va listar den?
Det är alltså inte bara Sport-Stål-Rollar som går över list
Lusentapp rabatt på KS men fortfarande över list
EDIT: 2a på bollen
Själv fick jag svaret att ”kolla vidare då”
Men varför skulle någon köpa klockan för det priset när det bara är att gå in i butik och köpa en helt ny för samma pris?Nu är annonserna ändrade till listpriset+frakt.
Önskar er en trevlig helg
För att dom är slut nästan överallt. Min är ny och man slipper vänta. Ser inte problemet med mina annonserMen varför skulle någon köpa klockan för det priset när det bara är att gå in i butik och köpa en helt ny för samma pris?
Om du inte ser problemet så varför sänker du priset då? Du gillade inte en klockan och ville sko dig extra.För att dom är slut nästan överallt. Min är ny och man slipper vänta. Ser inte problemet med mina annonser
Sänker så att du ska bli glad.Om du inte ser problemet så varför sänker du priset då? Du gillade inte en klockan och ville sko dig extra.
För övrigt ljuger du. Klockan finns i vissa butiker runt om i Sverige
Det här är ju bara löjligtDet tar sig...
Det tar sig...
Kom och köp tulpaner!!! Människan är märklig.Det tar sig...
Jag håller det för osannolikt. Jag vet folk som betalt över 90 för beg Hulk, men över 100 undrar jag om någon får...Wow, men är det verkligen några försäljningar på dessa nivåer?
Saknar min hulk ibland. Men inte för dom där pengarna...Det tar sig...
Måste ju ändå bli svårt va..
Herregud. Såg en dansk sälja sin för 70någonting-tusen DKK för någon dagsen, det kändes lite behagligare.Det tar sig...
Kallas häleri, inte ok!De e sant, man undrar om han har vart ärlig dock
Edit: Tänkte mig följande senario, jag köper klockan, och det visar sig att den inte vart hos polisen och vänt, har jag gjort något olagligt då?
Vet att detta är ett citat på ett ”gammalt” inlägg.Tror inte du gjort något olagligt så men du får lämna ifrån dig klockan och förlorar pengarna
Bortsett från allt annat. Vad är ett kvatis-verk? Trodde han menade kvarts men så illa verkar det ju inte vara.
Kvalitet så klartBortsett från allt annat. Vad är ett kvatis-verk? Trodde han menade kvarts men så illa verkar det ju inte vara.
Ahaa, bra kvatis alltså!Kvalitet så klart
Man får väl förmoda att det är ett dåligt försök att efterlikna en presidentlänk, finns ju många coola hiphöppers med sådana i Amerikatt. Det där ser ju dock mer ut som typ en nautiluslänk om något.Frågan är vad denna ring har att göra med Rolex överhuvudtaget. Vad har säljaren fått ifrån att det skulle vara en Rolex ring?