• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Köpt av en EU-förhandlare minsann.
Oanvänd men det ser ut som att den är avplastad.
https://www.blocket.se/vi/80142897.htm
8511E3B0-1C1C-4172-9DF8-59ED4AECA05A.png

• Like
Reactions: Kai
Köpt av en EU-förhandlare minsann.
Oanvänd men det ser ut som att den är avplastad.
https://www.blocket.se/vi/80142897.htm
8511E3B0-1C1C-4172-9DF8-59ED4AECA05A.png

Vet inte om det är vinkel/ljussättning som ställer till det, men ser inte fonten i datumfönstret väldigt tunn ut och triangeln i bezel ser också riktigt ojämn ut
Sökte med bilden på google, och den är tagen från nätet. Miljön i bakgrunden ser också ut som hos Rolex monter på Baselworld. Jag tror därför att klockan som säljes är ny och icke-avplastad :)

Hade man gjort så på KS och med bra referenser är det ju lugnt, men man bör ju be om live-bilder när det gäller blocket. I värsta fall finns det ju då ingen klocka alls.

Sökte med bilden på google, och den är tagen från nätet. Miljön i bakgrunden ser också ut som hos Rolex monter på Baselworld. Jag tror därför att klockan som säljes är ny och icke-avplastad :)

Hade man gjort så på KS och med bra referenser är det ju lugnt, men man bör ju be om live-bilder när det gäller blocket. I värsta fall finns det ju då ingen klocka alls.
Jag är bara misstänksam av naturen. :) Bra googling steffe!

Förstår inte grejen med aftermarket moddade Rolex alls, för det första blir de sällan/eller aldrig mer estetiskt tilltalande än originalet och för det andra förbehåller sig Rolex rätten att vägra service och 5-åriga världsgarantin förverkas direkt. Märkligt att folk ändå köper sådana klockor när Rolex är så tydliga med det. Finns ju bl a gråhandlare i Sverige som säljer massa sådana modeller
3567AB39-98BC-41E7-95BA-338B077C3E81.png

Tillbaka
Topp