• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Vasa.jpg

Förvisso kompass och begränsad upplaga, men nog kan man väl få en vettigare klocka än Vasa 1628 för 2000 spänn? (Ber om ursäkt om detta varit uppe tidigare)
EDIT: Aha, nu läser jag att man kan reservera detta ur redan nu... Please take my money!!!
TjingPax för att inte köpa den!

Nu ska du inte vara sån, de har jättefina grejjer under kategorin "Vargar/Örnar/Indianer". :hilarious:
Blev jäkligt sugen på en 30cm Elvis-julgran för 2000 pix också.

Vasa.jpg

Förvisso kompass och begränsad upplaga, men nog kan man väl få en vettigare klocka än Vasa 1628 för 2000 spänn? (Ber om ursäkt om detta varit uppe tidigare)
EDIT: Aha, nu läser jag att man kan reservera detta ur redan nu... Please take my money!!!
Varit uppe tidigare för ganska länge sedan. Misstänker starkt att sista beställningsdatum flyttas fram löpande eftersom den aldrig lyckas bli fulltecknad.:wtf:

Lustigt att köra en 500K helguld Sky-dweller via Tradera.
Men bra pris om den stannar på 245K!.

https://www.tradera.com/item/190120...er-oyster-perpetual-armbandsur-18k-guld-42-mm

Bildgooglade första bilden snabbt och får flera träffar, bland annat från Barnebys där en avslutad aktion finns med samma bilder...troligtvis. Man kan enbart sen en bild då auktionen av avslutad men den har samma bakgrund, datum/tid är samma på klockan så den är troligtvis från samma fototillfälle. Finns kanske "cached" ifall men söker lite till.
Nu säger jag inte att detta betyder att annonsen på Tradera falsk men säljer jag en klockan för X hundratusen skulle jag kosta på mig att ta egna bilder alt. hänvisa att bilderna i annonsen är från fototillfälle X.
rolex.png

rolex2.png

https://www.barnebys.co.uk/realised...sky-dweller-herrearmbandsur-af-18-karat-guld/

Vänligen,
Martin

Måste va så, det står sainless i annonsen inte tråkiga gamla vanliga stainless.
Gillar dock bäst att man kan få polisen att intyga ägarskapet, undrar vilket formulär det äro_O
Vilka tomtar det finns i vårat avlånga land.

Tillbaka
Topp