Marioo
Basic
Nytt rekord?
Utplockad i oktober, såklart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt rekord?
Dock den ovanliga modellen 11610NL!Nytt rekord?
Helt bisarrt!!!
Sant! Skulle inte förvåna mig om där är en dum nisse som slår till...Det är väl värt en chansning, går det så går det...
Haha - snyggt svarat!Blir så trött ibland när man själv annonserar på Blocket. Har börjat med nedan svar på idiotiska prutningar.
Blir så trött ibland när man själv annonserar på Blocket. Har börjat med nedan svar på idiotiska prutningar.
Tycker inte heller det var så farligt. Bra att dom skriver budet direkt och att man inte ska behöva svara på 30 frågor och sedan få ett skambud.Blir så trött ibland när man själv annonserar på Blocket. Har börjat med nedan svar på idiotiska prutningar.
Det ser ut som en Black Bay i annonsen , och fy f-n vad det prutas skamlöst på dessa modeller. När jag hade min ute på försäljning kom bud på 12- 13 tkr. Den lockar prutklientel.Blir så trött ibland när man själv annonserar på Blocket. Har börjat med nedan svar på idiotiska prutningar.
Blir så trött ibland när man själv annonserar på Blocket. Har börjat med nedan svar på idiotiska prutningar.
Sjukt randomFick också en bra idag. En klocka som jag sålde igår (hade tagit bort hans chatt)
Skoja inte. Han tyckte väl inte ens det var värt att komma med en förklaring.Sjukt random
På Rolex/omega brukar buden ligga på 10% av begärt pris.Äsch, tyckte inte det var så farligt. Det var ju inte bud på 14.5 direkt....
Runt 10% +/- ner får man alltid räkna med på Blocket om det ej är Rolex, Omega et.c
Nåja, det var ju reda pengar iaf, och inte byte eller delbetalning med en BMW/Iphone/mountainbike/guldlänk/whatever...Blir så trött ibland när man själv annonserar på Blocket. Har börjat med nedan svar på idiotiska prutningar. (klipp)
Denna då?
Rolex Sea master.
Denna då?
Rolex Sea master.
Haha skönaste förklaringen. Den kostar 85000 kr ny men ingen kartong kvar så jag säljer den för 17000Haha, "ingen kartong kvar så jag säljer den för 17000". Vilken stolle till lurendrejare.
Typ världens dyraste kartong.Haha skönaste förklaringen. Den kostar 85000 kr ny men ingen kartong kvar så jag säljer den för 17000
Säkert svensksåld. Kartongen alltså.Typ världens dyraste kartong.