• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Det här kan jag på ett sätt förstå. Att få mer än säg 500kr i kontanter anser jag vara helt hopplöst då jag måste ta mig till insättningsautomat - besvärligt och en onödig rånrisk. Över 25k måste man dessutom in på banken under de 43 minuter de har öppet per dag och genomgå ett korsförhör var pengarna kommer ifrån.

Du tänker inte att hen redan har tagit höjd för det mtp att hen begär 120’ för en alldeles ordinär 16710?

Du tänker inte att hen redan har tagit höjd för det mtp att hen begär 120’ för en alldeles ordinär 16710?
Det var mer en generell kommentar att jag kan förstå varför man vill ha mer betalt för besväret (eller ja, helst inte betalt med kontanter alls). Prissättningen på den här klockan kan mycket väl vara för hög.

Det här kan jag på ett sätt förstå. Att få mer än säg 500kr i kontanter anser jag vara helt hopplöst då jag måste ta mig till insättningsautomat - besvärligt och en onödig rånrisk. Över 25k måste man dessutom in på banken under de 43 minuter de har öppet per dag och genomgå ett korsförhör var pengarna kommer ifrån.
Enig, och att ändå vara villig att ta emot 125k+ i kontanter får väl anses som häpnadsväckande..

Priset diskuteras ej men blir högre om man väljer att betala kontant :eek:. Folk mår fan inte bra.
87EA1A55-CDC0-4186-B515-C081EC7BF31E.jpeg

A5B1D043-EE0C-474A-B9FF-D045342F6D91.jpeg
Svårt att se den bli såld för 120 va...

Det var mer en generell kommentar att jag kan förstå varför man vill ha mer betalt för besväret (eller ja, helst inte betalt med kontanter alls). Prissättningen på den här klockan kan mycket väl vara för hög.

Visst visst men för det priset får nog vederbörade tänka sig att vara lite flexibel med betalningsmedlen, tänker mig allt mellan cash, tandguld, vattenskoter och del i en andelslägenhet i fillifjonkerna.

Dessa sköningar på Blocket :rolleyes: ..ska själv ge mej ut där bland tomtar och troll snart
Nu blir det OT, men ändå inte! :)
En uppfödarkompis till oss har bengaler och annonserade naturligtvis på blocket!
Hon har fått frågor som:
Vad äter en ben-galen katt och nån kille som frågade om hon sålde pantrar, när hon lite fint inflikade att det faktiskt är leoparder (vilket är sant) hon säljer, la killen på... :)

Senast ändrad:
Alla kategorier

1. Klockor
  2. Klassiska märkesklockor
  3. Casio
  4. Herr

Casio G-Shock Herrklocka
350 besökare
292975193_7fca1802-9fe3-4f11-b69c-fec5f330529c.jpg

• Ledande bud257 kr
  • Slutar 25 dec 14:266 dagar 16 tim
  • Bud (visa)33 st
Lägg 272 kr eller mer:
kr

• Frakt
    • PostNord (18 kr)
    Mer info
  • Skick
    Begagnat
  • Betalning
    • Klarna - Betala med kort, faktura eller via internetbank
    • Swish
    • Banköverföring
  • Om säljaren
Beskrivning
Hejsan!
Hjälper till och sälja av lite klockor som tillhörde min farmor och farfar en gång i tiden.
så åldern varierar mellan 10-50 år på klockorna. har flera annonser ute.
vet inte om dom fungerar, batteriet är dött i dom iaf.
skickas med posten! 18kr.
vid köp av många klockor skickas dom i postens färdiga paket med en fraktkostnad av 55kr.
Hör av er om ni har frågor så ska jag försöka svara på dom så gott jag kan.
Buda gärna på flera annonser.
Obs funktion garanteras ej.
Ansvarar ej för postens slarv!
Lycka till!
Portohöjning 2018
Dela annonsen:

• Publicerad: 2018-12-11 14:26
  • Objektsnr: 332766425
  • Säljaren ansvarar för att beskrivningen är korrekt.
  • Anmäl till granskning
Har du en liknande?
Sälj den här

Köp
Sälj
Kontakt & Hjälp
Rabattkoder

AnvändaravtalIntegritetspolicyCookiesOm TraderaJobb

© 1999-2018 Tradera Sweden AB

Farmor och farfar har haft g-shock !eller inte

Tillbaka
Topp