Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där liraren har haft tusentals dussinklockor ute till försäljning det senaste året och med samma annonstext.Alla kategorier
Casio G-Shock Herrklocka
350 besökare
Lägg 272 kr eller mer:
- Ledande bud257 kr
- Slutar 25 dec 14:266 dagar 16 tim
- Bud (visa)33 st
kr
Beskrivning
- Frakt
Mer info
- PostNord (18 kr)
- Skick
Begagnat- Betalning
- Klarna - Betala med kort, faktura eller via internetbank
- Swish
- Banköverföring
- Om säljaren
- jaffla (566)
- Betyg: 4,9 av 5
- Säljarens alla annonser
Hejsan!
Hjälper till och sälja av lite klockor som tillhörde min farmor och farfar en gång i tiden.
så åldern varierar mellan 10-50 år på klockorna. har flera annonser ute.
vet inte om dom fungerar, batteriet är dött i dom iaf.
skickas med posten! 18kr.
vid köp av många klockor skickas dom i postens färdiga paket med en fraktkostnad av 55kr.
Hör av er om ni har frågor så ska jag försöka svara på dom så gott jag kan.
Buda gärna på flera annonser.
Obs funktion garanteras ej.
Ansvarar ej för postens slarv!
Lycka till!
Portohöjning 2018
Dela annonsen:
Har du en liknande?
- Publicerad: 2018-12-11 14:26
- Objektsnr: 332766425
- Säljaren ansvarar för att beskrivningen är korrekt.
- Anmäl till granskning
Sälj den här
Köp
Sälj
Kontakt & Hjälp
Rabattkoder
AnvändaravtalIntegritetspolicyCookiesOm TraderaJobb
© 1999-2018 Tradera Sweden AB
Farmor och farfar har haft g-shock !eller inte
"I call your ultra-copy and raise you a brand new model!"
They went for the Ralph Lauren fashion, the bigger the logonthe better
Wow en helt ny Rolex modell för bara 1250 antar att många fler med mig kommer slå till så kanske vi kan gå samman och få grupprabatt?"I call your ultra-copy and raise you a brand new model!"
16713 körde väl tritium fram till -97, sen ett mellan år -98 med T tavla och luminova?Vad är detta för hopplock?
Tritiumtavla och guld på spännet. Insert från en 16718 enligt annonstexten.
Annonser uppger att klockan köptes 2004 första gången men anger inte tillverkningsår. Guld på spännet kom väl -00?16713 körde väl tritium fram till -97, sen ett mellan år -98 med T tavla och luminova?
Ah uppfattat, såg bara dessa bilderAnnonser uppger att klockan köptes 2004 första gången men anger inte tillverkningsår. Guld på spännet kom väl -00?
"I call your ultra-copy and raise you a brand new model!"
Hej. Har kollat på certet nu och det står att den är uttagen 04. Men kan va så att den är sålt 04 men att den är betydligt äldre ?Ah uppfattat, såg bara dessa bilder
78793 är väl det han har i Annonsen?
Om jag inte ser snett så står det T<25 på tavlan right?Hej. Har kollat på certet nu och det står att den är uttagen 04. Men kan va så att den är sålt 04 men att den är betydligt äldre ?
Stämmer. T<25 står det.Om jag inte ser snett så står det T<25 på tavlan right?
Detta skulle för en 16713 vara rätt upp till 97/98.
Sen är insertet inte rätt till modellen, men det stod även i annonsen tror jag.
Sen är väl länken rätt för en 2004
Har du kollat reffen mellan luggarna?
Men är inte dedär Kungen av kostymklockor?! ..aah nu såg jag, det hade han redan informerat omSpännande man lär sig var dag man lever....
Alltid lurar det nånSpännande man lär sig var dag man lever....
Haha, älskar när folk hittar på egna smeknamnSpännande man lär sig var dag man lever....
... Jag... måste stå... emot...Hahahah!! Jag dör!!
Extra kul att det är Tradera själva som säljer under namnet "Sellpy". Med tanke på vad de försökt prångla ut i klockväg innan finns det nog anledning att misstänka att den inte bara är dyr utan även en förfalskning.
Extra kul att det är Tradera själva som säljer under namnet "Sellpy". Med tanke på vad de försökt prångla ut i klockväg innan finns det nog anledning att misstänka att den inte bara är dyr utan även en förfalskning.
Blev osäker och googlade lite utan större framgång. Har för mig att Tradera är med på ett hörn iallafall. Säkert är att Sellpy väntar ut omdömen från kunderna på Tradera innan de lämnar själva, och trots det har otroligt mycket dåliga omdömen. De slutar heller aldrig att sälja piratkopior.Ägs Sellpy av Tradera? Trodde det var oberoende. Är mest irriterad över att deras annonser är så totalt fattiga på information om det de säljer.
Ägs Sellpy av Tradera? Trodde det var oberoende. Är mest irriterad över att deras annonser är så totalt fattiga på information om det de säljer.
Menar du att det kan finnas ett sätt att slippa scrolla förbi tiotusen kinesiska armband till Apple watch?! Det här kan bli den bästa julklappen någon gett mig i år!Dags att kolla om det gamla filtret traderasellerkill kan funka fortfarande...
Menar du att det kan finnas ett sätt att slippa scrolla förbi tiotusen kinesiska armband till Apple watch?! Det här kan bli den bästa julklappen någon gett mig i år!
Funkar inte för mig. Då försvinner en del antikhandlare och pantbanker...Ett tips är att filtrera bort alla annonser upplagda av företag