Han kanske inte vill betala det som dem begär? Har inte kollat på annonserna men det skulle inte jag hellerInget fel ! Men tycker dessa annonser är konstiga när de finns flera Batman på blocket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kanske inte vill betala det som dem begär? Har inte kollat på annonserna men det skulle inte jag hellerInget fel ! Men tycker dessa annonser är konstiga när de finns flera Batman på blocket?
Står även LN på certetBLNR? Syns väl ganska tydligt att det är en LN?
Nä, min erfarenhet är att Köpes Annonserna oftast inte vill betala marknadspris. Utan en bit under.Han kanske inte vill betala det som dem begär? Har inte kollat på annonserna men det skulle inte jag heller
Klockor säljs dyrare på blocket än KS och köparna är lika krångliga här som på blocket så varför inte blocket.Inget fel ! Men tycker dessa annonser är konstiga när de finns flera Batman på blocket?
Min upplevelse är att det är mycket smidigare här men jag kanske haft turKlockor säljs dyrare på blocket än KS och köparna är lika krångliga här som på blocket så varför inte blocket.
Tror han menade varför lägga en köpesannons när det finns många så säljesannonser att välja blandKlockor säljs dyrare på blocket än KS och köparna är lika krångliga här som på blocket så varför inte blocket.
Saw a Rolex 1 Explorer 39 for 70 on Blocket just now.... WowKalaspris fan!
Ja det skulle ju komma en nu sub nu på Basel... så det är klart det blir premium på de gamla....116610LN 2017 ..ändå prisvärt
Jag tar två!116610LN 2017 ..ändå prisvärt
B för bezel!
Det var det fulaste jag har sett alla kategorier
Ja, HYFSAT unik. Orkar inte...
https://www.tradera.com/item/344422220
I wonder would he take 18999? Without doubt the ugliest watch on this thread,
Haha såg också den o tänkte - snygg bild .. ännu bättre med konversationen!Ganska go inställning.
Sjukt med de nya smart-klockorna som kan lägga ut egna annonser när de tröttnat på sina ägare!Klart unik rubrik får man nog säga
Ännu roligare att det ser ut som en vanlig omega men han spottar ut alla horologi termer han kan hahaHaha såg också den o tänkte - snygg bild .. ännu bättre med konversationen!
Kan jag köpa en av dig om jag lägger på 20-30' på priset som du gav?Jag tar två!
Ganska go inställning.
Alltså...
På allvar - får de ut dessa pengar för en 114060?
Den är inte ens ny - uttagen 2016.
Nån som vill köpa min 2017 för 87500:-? Jag kan slänga med en pouch som bonus och bjuda på frakten!
Alltså...
På allvar - får de ut dessa pengar för en 114060?
Den är inte ens ny - uttagen 2016.
Nån som vill köpa min 2017 för 87500:-? Jag kan slänga med en pouch som bonus och bjuda på frakten!
Jag har redan flera spekulanter men lägg på 40 så är den din!Kan jag köpa en av dig om jag lägger på 20-30' på priset som du gav?