• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Inget fel ! Men tycker dessa annonser är konstiga när de finns flera Batman på blocket?
19FE7215-74D2-4252-8F9E-943AB8B1B873.png
Han kanske inte vill betala det som dem begär? Har inte kollat på annonserna men det skulle inte jag heller :)

Han kanske inte vill betala det som dem begär? Har inte kollat på annonserna men det skulle inte jag heller :)
Nä, min erfarenhet är att Köpes Annonserna oftast inte vill betala marknadspris. Utan en bit under.
De vore ju smutt om man i Köpesannonser lägger ut ett typ Maxpris vad man är villig att betala. Precis som Säljesannonser har ett försäljningspris. ..ääh bara en tanke :). Förstås klart bättre här på KS.. men framför allt på Blocket.

98AE66C5-82B3-4F01-9985-A30F6EBAE927.jpeg

Alltså...
På allvar - får de ut dessa pengar för en 114060?
Den är inte ens ny - uttagen 2016.
Nån som vill köpa min 2017 för 87500:-? Jag kan slänga med en pouch som bonus och bjuda på frakten!

Well, nu är ju detta en butiksannons och ett Företag till att börja med.
Sen kan det ju mycket väl vara så att de sätter ett pris och lämnar utrymme för prutning - för mig låter det ju bara vettigt och perfekt säljknep att när väl kund hör av sig så erbjuder de hen att köpa för 87,5 eller det pris det tänkt om affär sker idag / inom 3 dagar eller nått i den stilen.

Det är väl ingen hemlighet att butiker och företag ALLTID har ett högre pris än privatpersoner..

98AE66C5-82B3-4F01-9985-A30F6EBAE927.jpeg

Alltså...
På allvar - får de ut dessa pengar för en 114060?
Den är inte ens ny - uttagen 2016.
Nån som vill köpa min 2017 för 87500:-? Jag kan slänga med en pouch som bonus och bjuda på frakten!

Sjukt orimligt att sälja en tre år gammal klocka 27% (19k) över listpris - oavsett om man är företag eller ej.

Tillbaka
Topp