Pris där prut är medräknat? Fortfarande iögonfallande
Sveriges dyraste sub? Nästan 18k över listpris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pris där prut är medräknat? Fortfarande iögonfallande
Sveriges dyraste sub? Nästan 18k över listpris.
Ja herregud. Börjar väl bli en smula väl knasigt nu.
Fortsätter på samma tema. I annonsen kan man utläsa att detta är Rolex flaggskepp..? List är 79650kr !!
skrev inget, tyckte bara den stack ut från mängden prismässigt.Din text kom inte med!
Reagerade också på det. Ligger ju ”rimligt” i pris...skrev inget, tyckte bara den stack ut från mängden prismässigt.
världens lättaste jobb att vara annons-granskare på blocket?
Billigt! Köp fort!
Skick 4.6/5 Hur värderar man 0.1 i skickLite magstarkt kanske för en vanlig GMT, förvisso slutats tillverkas / borttagen från Rolex sida sedan Basel men 115kakor. Eller är det bara jag?
MagkänslanSkick 4.6/5 Hur värderar man 0.1 i skick
Kikade på resten utav bilderna på annonsen, för att vara så ny är där duktigt med märken vid bandhornen på baksidanSkick 4.6/5 Hur värderar man 0.1 i skick
Jag håller med! Grammatikkunskap känns som en bra proxy för allmän pålitlighet.Drar alltid öronen åt mig när det gäller annonser utan en korrekt meningsuppbyggnad. Jag är ledsen men det ger ett väldigt oseriöst intryck. Som en slapp tonåring sneseglat in annonsen på mobilen i väntan på bussen.
Antingen är han ju en riktig sköning.. eller en person som saknar innehåll.. totaltEn nice Casio landade på bayen nyss.
Och tritiumtavla. Premium.Luggholes & ingen rehaut men klockan är från 2012.
Haha ja, the Dude eller Simple Jack.Antingen är han ju en riktig sköning.. eller en person som saknar innehåll.. totalt
Nils köpte alltså klockan på Luxury i 2016 men har garanti till 2022. antingen så ger dem ut 6 års garantier eller så är den servad nyligen, men då ger de väl 2 års garanti?
Annonsen finns inte kvar längre så antingen gjorde någon årets kap eller så var det bara scam...Nils köpte alltså klockan på Luxury i 2016 men har garanti till 2022. antingen så ger dem ut 6 års garantier eller så är den servad nyligen, men då ger de väl 2 års garanti?
Bara jag som tycker det är fishy tillsammans med det "låga" priset?
Annonsen finns inte kvar längre så antingen gjorde någon årets kap eller så var det bara scam...
Rolex kör bara 5 års world wide garanti vad jag vet och jag tror att service brukar ge 2 års garanti