Så är det. Gäller väl främst engelska AD om jag inte är felinformerad.Att cert stannar hos ÅF i 12 efter köp, är det något nytt?? Aldrig hört talas om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är det. Gäller väl främst engelska AD om jag inte är felinformerad.Att cert stannar hos ÅF i 12 efter köp, är det något nytt?? Aldrig hört talas om.
Jo.. Och I detta fall ska alltså ursprunglig köpare skicka vidare certet om ett år till den som just då äger klockan zzzz... mmm. Rabatt tackSå är det. Gäller väl främst engelska AD om jag inte är felinformerad.
Det är ju exakt därför certet hålls. För att göra snabb flippning oattraktivt.Jo.. Och I detta fall ska alltså ursprunglig köpare skicka vidare certet om ett år till den som just då äger klockan zzzz... mmm. Rabatt tack
Jo.. de förstår jag.. Där av måste sådan aannonser ha ett pris där efter. Nu vet jag inte vad just denna annons hade för pris.Det är ju exakt därför certet hålls. För att göra snabb flippning oattraktivt.
Den ligger på Blocket för 115 bananer. Som hittat.Jo.. de förstår jag.. Där av måste sådan aannonser ha ett pris där efter. Nu vet jag inte vad just denna annons hade för pris.
Tror ju Föga att ursprungliga köparen kommer leta upp ev ägare om ett år och skicka certet
Sveriges dyraste sub? Nästan 18k över listpris.
Would not wanna fall for that! But how come PayPal transfers back the money if the seller can show that he sent the watch? How can I protect myself when selling things using PayPal? Thanks!They contact you saying they are interested, and to contact them on an email.. they offer PayPal usually more than full price and send the money. You send the watch, usually to The UK ....thinking you have the money all secure.. then the fun begins.. the address is non existent so the courier can't deliver the watch.... They use the tracking number to claim the watch from the courier depot. But tell PayPal that the watch did not arrive.... Then they put a claim in and PayPal take the money out of your account .... Ergo.... The villains get the watch and money both..... And you are fucked..... It is a little more detailed than that but you get the idea..... They have every corner covered.... Rule is.. if they don't contact you through Blocket and you can't confirm who they are... It's a bad situation potenially.
I nearly fell foul of this until yonnson saved the day.... That's why he is my hero.... Haha...
Men har det inte stuckit i pris väldigt fort? Kanske alltid har varit så, jag har bara hållit på med klockor i några år så jag är en färsking"Det måste ju vända/lugna sig snart."
Har det hänt någonsin?
De lär inte fortsätta öka i samma takt som de gjort de senaste åren i all oändlighet men har dock svårt att tro att priserna skulle vända nedåtMen har det inte stuckit i pris väldigt fort? Kanske alltid har varit så, jag har bara hållit på med klockor i några år så jag är en färsking
Vad motiverar dessa priser?
Jag säger bara .... Tulpanlökar ...."Det måste ju vända/lugna sig snart."
Har det hänt någonsin?
I klockhistoriken tänkte jag påJag säger bara .... Tulpanlökar ....
Haha, det ringer ju några klockor....Vad är detta? Nån slags bot? Konstigt formulerat och avstängd.
Anna?Vad är detta? Nån slags bot? Konstigt formulerat och avstängd.
Nä men Julia. Nån grej med att tjejnamn hör av sig?
Försökte att skoja till det med Boten Anna. Men tillbaka till topic, det här tycks inträffa hela tiden oavsett objekt.Nä men Julia. Nån grej med att tjejnamn hör av sig?
Aha haha den var länge sen. Mjo fattar inte varför tradera verkar ha tagit bort swish och banköverföring? Jag kunde inte välja det som alternativ iaf.Försökte att skoja till det med Boten Anna. Men tillbaka till topic, det här tycks inträffa hela tiden oavsett objekt.
Dom vill alltid ha kontakt via mail och sedan en snabb affär utan prut. Jag har aldrig gått vidare efter det men jag har läst här på forumet något om Paypal och tillbakadragna överföringar/reklamationer på varor som aldrig dykt upp enligt påstående. Alla mina (två) gånger så har det varit från kvinnonamn.
Jo men om den inte hade haft de märkena hade skicket varit 6,9 av 5.Kikade på resten utav bilderna på annonsen, för att vara så ny är där duktigt med märken vid bandhornen på baksidan
Varningsklockorna dånar i cyberrymden.Vad är detta? Nån slags bot? Konstigt formulerat och avstängd.
PayPal is a great service , don't get me wrong, the super Important thing here is to make sure the buyer is PayPal certified , this is their confirmed address, and send any item signed for or return..Would not wanna fall for that! But how come PayPal transfers back the money if the seller can show that he sent the watch? How can I protect myself when selling things using PayPal? Thanks!
Man blir bara så trött zzz
Facebook gör ingenting om det inte är naket, och då endast om det är bilder på vanliga människor.
Undrar vad Facebook ens gör mot detta? Älskar förövrigt att han har klockan upp och ned på bilden
Vapen är tydligen lika läskigt som bröst för FB.Facebook gör ingenting om det inte är naket, och då endast om det är bilder på vanliga människor.