Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara min gamla så ja..premium deluxe med ev proveniensPremium som tusan.
"Vi granskar alla annonser"...
De håller ju inte CSI-standard på den avdelningen direkt haha!"Vi granskar alla annonser"...
Tänkte precis skriva det. Det är nästan en bedrift att den lyckats slinka igenom både automatisk filtrering samt manuell granskning när man anger Rolex och kopia i samma mening."Vi granskar alla annonser"...
Inte precis... Borde ju inte vara så svårt att sätta en extra granskning på annonser som innehåller ordet kopia och befinner sig i en specifik kategori.De håller ju inte CSI-standard på den avdelningen direkt haha!
Inte precis... Borde ju inte vara så svårt att sätta en extra granskning på annonser som innehåller ordet kopia och befinner sig i en specifik kategori.
Det måste väl ändå finnas något slags automatiserat filter som rimligtvis reagerar på flaggade ord som "kopia"? Om inte så är det hög tid att införa det.Ni 3 som kommenterat "Slinker igenom granskning" > annonsen är från Tradera där annonsen kommer ut direkt = ingen granskning förens senare/ eller när den blir anmäld (?)
Nog att det kan slinka igenom Blockets granskning någon gång > men denna hade aldrig lyckats både pris + AAA hade lyst rött i granskningen. Just sayin
Det måste väl ändå finnas något slags automatiserat filter som rimligtvis reagerar på flaggade ord som "kopia"? Om inte så är det hög tid att införa det.
Man blir fan lätt tårögd så fint
Köpläge!
Tur att säljaren avstod från att länka till en extern site där man kan köpa piratkopior, då jävlar hade det blivit liv i luckan hos Tradera...Köpläge!
Man får ju pepsi också!
Helt värdelös koll på annonserna hos Tradera!
Haha!Tur att säljaren avstod från att länka till en extern site där man kan köpa piratkopior, då jävlar hade det blivit liv i luckan hos Tradera...
Bortfilat serienummer men viss plast kvar. Det är ändå skönt.Detta känns ju sådär även om den är köpt av polisen!
De kanske bara inte gillade att serienumret stod, typ att det stör designen.Bortfilat serienummer men viss plast kvar. Det är ändå skönt.
Nu va ju iof bilden nästan lika rutten som själva klockan.. men herreguuu vilken genomrutten kopia. ..fast det är väl iof positivt att dom är ruttna.
Jag tror inte att de får begärt pris.Undrar om den verkligen går för denna summa eller att det prutas hejvilt?
Den är uppe i 60 500 kr nu. Kör @Staafen, kör!Detta känns ju sådär även om den är köpt av polisen!
Jag skulle dock gärna vilja ha ett serienummer på min haha!Den är uppe i 60 500 kr nu. Kör @Staafen, kör!
Helt plötsligt känns ju min 116500 billigUndrar om den verkligen går för denna summa eller att det prutas hejvilt?
Det är lite som att ha en S-klass merca utan beteckningar på bakluckan.De kanske bara inte gillade att serienumret stod, typ att det stör designen.