Heeelvete vad schleten länken ser ut att vara!
Här är iaf en som inte är det minsta nojig att flasha sitt cert/serienummer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heeelvete vad schleten länken ser ut att vara!
Här är iaf en som inte är det minsta nojig att flasha sitt cert/serienummer...
Oj!!! Ja nu ser jag...Heeelvete vad schleten länken ser ut att vara!
Såg den precis på tradera.. Den där länken är mycket mer sliten än min sub 16803 från 1987...Heeelvete vad schleten länken ser ut att vara!
Jag har ingen koll på priserna och kan inte avgöra om det ena var ett grovt underpris eller det andra ett grovt överpris men jag gissar på det sistnämnda baserat på din kommentar även om det är fullt möjligt att fynda på auktion.Prissättningen är såklart fri men jag fann det rätt så underhållande. Någon här inne som skall göra en en hacka?
Nope!Dyraste GMT 2
Bytes mot Porsche, BMW, Rolex, AP... Dacia-ägaren med sin DW på handleden förstår direkt att han är way out of league för denna pjäsMan blir ju lite sugen på att hyra den under maj...
(Skulle även vara lite kul att få se ett ”hyresavtal” komplett med priser)
Se upp för dårarna, dårarna stängs
Spot on!Bytes mot Porsche, BMW, Rolex, AP... Dacia-ägaren med sin DW på handleden förstår direkt att han är way out of league för denna pjäs
...sen undrar man ju nyfiket vem i Nybro med omnejd som skulle vilja hyra en Ulysse Nardin?Man blir ju lite sugen på att hyra den under maj...
Haha ”kan även hyra ut den per månad”. Det kanske kan bli värsta grejen! Undrar vad man skulle kunna ta för en sexsiffrig sub?Man blir ju lite sugen på att hyra den under maj...
Redan växande concept i exempelvis USA, undra hur många som hyr en till helgenHaha ”kan även hyra ut den per månad”. Det kanske kan bli värsta grejen! Undrar vad man skulle kunna ta för en sexsiffrig sub?
Lite som att hyra en sportbil och försöka steka runt när alla egentligen genomskådar allt på långa vägar. Hornsberg Strand i Stockholm en varm sommardag är en typisk skådeplats för sådana spektakel men Nybro känns avlägset för liknande scenarion.Redan växande concept i exempelvis USA, undra hur många som hyr en till helgen
http://borrowedtimewatches.com
Det var som fasen, är dock inte jätteförvånad trots allt. Många som gillar att leka överklass...Redan växande concept i exempelvis USA, undra hur många som hyr en till helgen
http://borrowedtimewatches.com
Tradera verkar ju ha lika bra koll som Blocket när det kommer till kopior...
Pga asdåliga bilder så missar, ser skymten av, en fruktansvärd massa DNA!
Reagerade oxå på den. Så kollade lite på köpare och säljare.
Kan inte öppna länken, skärmdumpa gärna!https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_datejust_84883465.htm?sa=1
Fake för den som undrar!
Haha perfekt!Schysst att få AP garanti man köper PP på Hedens
Känns seriöst när man säljer en klocka för nästan 600 laxSchysst att få AP garanti man köper PP på Hedens