S
Staafen
Guest
Exakt!Det är lite som att ha en S-klass merca utan beteckningar på bakluckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt!Det är lite som att ha en S-klass merca utan beteckningar på bakluckan.
Skapligt prisvärt,Dagens första aprilskämt för min del.
Det är väl bara en ful och moddad 114060?Jag vet inte om denna varit uppe, jag förstår inte denna.. inget stämmer, eller?
https://www.uretvintage.se/rolex-submariner-pv-329294.html
Ser så ut, men 141700:- för en förstörd klocka?Det är väl bara en ful och moddad 114060?
Har sett det på Chrono24 ett flertal gånger.Det här är nog förstå gången jag ser någon visa upp en klocka på gummiarm/skyltdocka...Jag förstår faktiskt inte syftet heller, säljaren måste rimligtvis ha tagit i klockan oavsett för att kunna få på den på gummiarmen om det nu skulle vara att det upplevs som ofräscht att personen visar den på egen arm.
Är ju alltid så. Samma här på KS där alla fula skx-moddar är typ dubbelt så dyra som den vanliga.Ser så ut, men 141700:- för en förstörd klocka?
Vanligt att se om man köper från Japan, kanske är en Japan som säljer?Det här är nog förstå gången jag ser någon visa upp en klocka på gummiarm/skyltdocka...Jag förstår faktiskt inte syftet heller, säljaren måste rimligtvis ha tagit i klockan oavsett för att kunna få på den på gummiarmen om det nu skulle vara att det upplevs som ofräscht att personen visar den på egen arm.
Den har även diskuterats några gånger i Submariner-tråden.Jag vet inte om denna varit uppe, jag förstår inte denna.. inget stämmer, eller?
https://www.uretvintage.se/rolex-submariner-pv-329294.html
Se sida 282 och framåt för tidigare diskussion gällande det objektet. Svårt att se premium i det.
Är ju alltid så. Samma här på KS där alla fula skx-moddar är typ dubbelt så dyra som den vanliga.
Den har även diskuterats några gånger i Submariner-tråden.
Det verkar inte vara något större spring efter den till det priset. Ser onekligen rätt tafflig ut.Jag har ju sett de där "black venom" moddarna, denna såg dock mest förstörd ut. Obegriplig prisökning, men det finns ju folk med pengar och brist på smak.
Säljare som är så ivrig att belysa att klockan är "ny" så han skriver tillverkad istället för utplockad och rundar upp en dag för att få skriva mars.
Någon på KS som försöker sälja denna?Nån på ks som hugger denna?
Sjukt ....Dyraste GMT 2
WTF för en modell utplockad 2017 med, bortom crazyDyraste GMT 2
Tror den varit med här tidigare.Bara jag som tycker att detta är lite märkligt?
"Köpt av polisen Serienummer bortfilat."
https://www.tradera.com/item/190120/346570278/rolex-two-tone-gmt-master-ii-116713
Japp, På sidan 376 Men då var den på blocket!Trot den varit med här tidigare.
Har för mig att den låg ute hos något auktionsverk för ett tag sen också?Japp, På sidan 376 Men då var den på blocket!
Har inte Luxurywatches alltid haft som mål att vara dyrast?WTF för en modell utplockad 2017 med, bortom crazy
Verkar vara hela affärsmodellenHar inte Luxurywatches alltid haft som mål att vara dyrast?
Bara jag som tycker att detta är lite märkligt?
"Köpt av polisen Serienummer bortfilat."
https://www.tradera.com/item/190120/346570278/rolex-two-tone-gmt-master-ii-116713
Alltid bra med en festklocka man inte behöver vara rädd om när det vankas skumpartyn på RhodosTycker denna är lite småkul:
1st FESTKLOCKA!???
Alltså en festklocka som fått sig en värdig plats i galleriet med all info som man behöver
Kanske även en fin rubrik för en Rolex: " Rolex festklocka"-omkrets 16cm
Det förstås!Alltid bra med en festklocka man inte behöver vara rädd om när det vankas skumpartyn på Rhodos