• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Dagens första aprilskämt för min del.
03A8BD9E-5F9D-42B6-A9BF-3DEB4A5C1CF0.jpeg

831A0AB8-8F46-4C7F-9965-0F07610B9003.jpeg
Skapligt prisvärt, :cool:

Det här är nog förstå gången jag ser någon visa upp en klocka på gummiarm/skyltdocka...Jag förstår faktiskt inte syftet heller, säljaren måste rimligtvis ha tagit i klockan oavsett för att kunna få på den på gummiarmen om det nu skulle vara att det upplevs som ofräscht att personen visar den på egen arm.

s-l400.jpg

s-l400(2).jpg

Det här är nog förstå gången jag ser någon visa upp en klocka på gummiarm/skyltdocka...Jag förstår faktiskt inte syftet heller, säljaren måste rimligtvis ha tagit i klockan oavsett för att kunna få på den på gummiarmen om det nu skulle vara att det upplevs som ofräscht att personen visar den på egen arm.

s-l400.jpg

s-l400(2).jpg
Har sett det på Chrono24 ett flertal gånger.
Kanske säljaren skäms över extremt håriga armar, eller en osedlig tatuering! ;)

• Like
Reactions: HSK

s-l400.jpg

s-l400(2).jpg
Vanligt att se om man köper från Japan, kanske är en Japan som säljer?

Bara jag som tycker att detta är lite märkligt?

"Köpt av polisen Serienummer bortfilat."

https://www.tradera.com/item/190120/346570278/rolex-two-tone-gmt-master-ii-116713

Den låg ute på Bålsta auktionshall för en tid sedan.
https://balstaauktionshall.nu/objekt/rolex-oyster-perpetual-date-gmt-master-ii-ø40mm/52963

Gick för 52k + provision. Bålsta Auktionhall tar emot föremål från Polisen men hela grejen känns pissig.. En Rolex utan serienummer borde smältas ned framför publik likt dåtidens avrättningar imo

Tycker denna är lite småkul:
1st FESTKLOCKA!???
Alltså en festklocka som fått sig en värdig plats i galleriet med all info som man behöver:D
Kanske även en fin rubrik för en Rolex: " Rolex festklocka"-omkrets 16cm

Seiko Festklocka Blocket3.jpg

Tillbaka
Topp