Systematic
Basic
Tecken på en välformulerad annons brukar vara att 1) man stavar fel på Yacht-Master och 2) att det inte är någon Yacht-MasterFinn ett fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tecken på en välformulerad annons brukar vara att 1) man stavar fel på Yacht-Master och 2) att det inte är någon Yacht-MasterFinn ett fel
Och att man begär 249k för en Smurf från 2008...Tecken på en välformulerad annons brukar vara att 1) man stavar fel på Yacht-Master och 2) att det inte är någon Yacht-Master
Denna & Patek ovan med "AP garanti" bör vara samma som lagt ut. Uppbyggnaden i annonsen är densamma.Finn ett fel
Men det är ju billigt för en YM2Och att man begär 249k för en Smurf från 2008...
"YM2"an är ju i Stockholm och "AP"n är i Göteborg.Denna & Patek ovan med "AP garanti" bör vara samma som lagt ut. Uppbyggnaden i annonsen är densamma.
Tänktente på de...Men det är ju billigt för en YM2
Kan ju ha lagt upp olika städer, killen skriver ju två olika modeller/ företag i annonserna. Kanske anger två olika städer också?"YM2"an är ju i Stockholm och "AP"n är i Göteborg.
Låter inte helt otroligtKan ju ha lagt upp olika städer, killen skriver ju två olika modeller/ företag i annonserna. Kanske anger två olika städer också?
Jag söker dock en av annan sortInte så tokigt men lite småroligt tycker jag här på hemmaplan
Jag misstänkte det men visst såg det lite skoj ut?Jag söker dock en av annan sort
För det första, blir ganska kräksjuk av sånt här!
Det är Luxury watches vi pratar om, då är inget pris för högtNu kostar en beg sub över 100tkr när ska det lungna ner sig? Det känns snart som en lotto vinst krävs för att kunna handla....
Låg ju en på K&S för 119' från privatperson nyss. Snacka om att opportunisterna visar sina fula nunor nu.Det är Luxury watches vi pratar om, då är inget pris för högt
så trött på det här larvet nu... men man måste ju ge rolex att dom lyckats med brandingen.Nu kostar en beg sub över 100tkr när ska det lungna ner sig? Det känns snart som en lotto vinst krävs för att kunna handla....
Måste ha missat den. Misstänker att den inte blev såld?Låg ju en på K&S för 119' från privatperson nyss. Snacka om att opportunisterna visar sina fula nunor nu.
Ligger fortfarande uteMåste ha missat den. Misstänker att den inte blev såld?
Plus att somliga är korkade nog för att köpa för dessa fantasipriser.så trött på det här larvet nu... men man måste ju ge rolex att dom lyckats med brandingen.
Mm precis!Plus att somliga är korkade nog för att köpa för dessa fantasipriser.
den ligger på tratten med... reagerade också. Men "militärur" används ju friskt så "issued" kanske är näst på tur??En issued PRS-40 måste vara rätt unikt. Den enda i sitt slag kanske?
Det handlar förmodligen bara om ett missförstånd snarare än att säljaren ljuger för att få ihop en tuff story bakom den.den ligger på tratten med... reagerade också. Men "militärur" används ju friskt så "issued" kanske är näst på tur??
Finns nu även på K&S.Det handlar förmodligen bara om ett missförstånd snarare än att säljaren ljuger för att få ihop en tuff story bakom den.
Klockan har ett s.k. Nato stock number (NSN) vilket jag förstår det som innebär att den klarar alla krav för godkännandet (som militär utrustning) och skulle teoretiskt sett kunna bli issued men att den inte är eller har varit det. Någon med bättre koll får gärna rätta mig om informationen är felaktig.
Stämmer bra. Jag som missuppfattat det gällande Nato-märkningen, men en trevlig herre på forumet beskrev hur det ligger till. Uppdatera både Tradera och här.
Bilden verkar visa en äkta Hulk. Priset är väl om inte rimligt, så ungefär vad jag skulle gissa att de faktiskt går för när de väl byter ägare. Sen skulle jag själv aldrig ens fundera på att köpa en dylik på tradera. Särskilt inte med en enda bild och en annonstext som inte säger mer än såhär (nåt är ju garanterat knas):Denna verkar vara för billigt? vill någon med mer kunskap än mig titta lite om den ser rätt ut.