Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Över dubbla list?! Dra mig baklänges...Rimligt. .zzzzzzzz
Schysst att man får med länken vid köp av klockan.Den här var lite kul. No shit att folk kommer att fästa ögonen på den... ;-)
https://www.tradera.com/item/190120/349004142/rolex-oyster-
Allt ser bra ut enligt mig, priset också. Såg en likadan här blå för 27500:-
Fel låda. Priset? Ja, de kanske är där idag.
Fel låda och fel pris. Verkar sakna cert/manualer också.
Sorry! Det ska va 88.208:- ..äh han tog en rövareHerregud...
Det är nog rymdmodellen!Hymlar iaf inte med att det är en kopia.
Men lite kul att glaset är GRAVITERAT! ;-)
https://www.tradera.com/item/190120/348905654/rolex-submariner-aaa-kopia-
EDIT: såg nu att jag var tvåa på denna...
Vad betyder det ens? Man ska inte döma andra pga av språk och så vidare men vad menas? Börjar kronan faktiskt lukta?Fan va äckligt att skruvkronan börjar att lukta
Läcka kanske? Det var det bästa jag kunde komma på om personen nu inte menar att det luktar om kronan.Vad betyder det ens? Man ska inte döma andra pga av språk och så vidare men vad menas? Börjar kronan faktiskt lukta?
Nu måste väl detta vara rekord
Ser att nya 2019 börjar på 157 på CH24 då är det handlare här ska man lägga till 32 pannor för att få en ett år äldre av privatperson suck,
Ps har en Hulk billigt tar 185 vi snabb business..........
Sådana detaljer ska man inte missa som säljare, tappar mycket på det...Säkert en helt ok klocka.
Jag har väldigt svårt att känna nån tilltro till säljaren när det står att vridringen är i stål.
Blir ju lite jobbigt när det är en Daytona med keramisk bezel...
https://www.blocket.se/vi/84973232.htm
Både bezel och vridring står angivet så det har nog bara blivit fel när de klippt in info i annonsen. Slarvigt dock.Sådana detaljer ska man inte missa som säljare, tappar mycket på det...
Verkar ju dessutom vara ett företag som säljer, Its Just a Watch.
Ja jag såg det, slarvigt värre.Både bezel och vridring står angivet så det har nog bara blivit fel när de klippt in info i annonsen. Slarvigt dock.
Både bezel och vridring står angivet så det har nog bara blivit fel när de klippt in info i annonsen. Slarvigt dock.
I de branscher jag jobbat kräver de flesta kunderna så mycket kunskap hos säljaren. Därför hakar min OCD upp sig totalt vid såna här missar!Ja jag såg det, slarvigt värre.
Man vet ju att de antagligen menar den keramiska delen av texten, men ändå.
När det gäller klockor så ska man inte kunna göra några fel, läs på ordentligtI de branscher jag jobbat kräver de flesta kunderna så mycket kunskap hos säljaren. Därför hakar min OCD upp sig totalt vid såna här missar!
Keramiska delen av texten? Bezel = vridringJa jag såg det, slarvigt värre.
Man vet ju att de antagligen menar den keramiska delen av texten, men ändå.