S
Staafen
Guest
Kan det verkligen finnas en kopia i helguld och äkta diamanter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte samma tanke jag...Kan,det verkligen finnas en kopia i helguld och äkta diamanter?
Det låter osannolikt! Säljaren kanske sa det till honom dock.Jag tänkte samma tanke jag...
Om han nu är ärlig med att det är en kopia varför har han inga bilder framifrån så att man ser tavlan ordentligt?Hmm ok?
Får man ens sälja kopior på Tradera?Om han nu är ärlig med att det är en kopia varför har han inga bilder framifrån så att man ser tavlan ordentligt?
Nope - får väl inte sälja kopior enligt svensk lagFår man ens sälja kopior på Tradera?
Förstår inte hur Tradera kan missa alla dessa kopior?Nope - får väl inte sälja kopior enligt svensk lag
Speciellt inte när det står att det är en kopia i annonsbeskrivningen....Förstår inte hur Tradera kan missa alla dessa kopior?
Men det står ju också att man inte ska anmäla honom haha!Speciellt inte när det står att det är en kopia i annonsbeskrivningen....
Dem kollar nog inte utan förlitar sig på att användarna anmäler.Förstår inte hur Tradera kan missa alla dessa kopior?
Ja haha, ibland undrar man vad Tradera och Blocket håller på med...Men det står ju också att man inte ska anmäla honom haha!
Lite konstigt att driva en verksamhet så men det stämmer säkert!Dem kollar nog inte utan förlitar sig på att användarna anmäler.
Lite konstigt att driva en verksamhet så men det stämmer säkert!
Kan det verkligen finnas en kopia i helguld och äkta diamanter?
Ja det finns, var vanligare på 80-90 talet. Kallas precis som han säger för "Italian Rolex". Många gånger sitter det verk från mindre kända tillverkare i dem. Många som blev blåsta av dem där på 80-talet i Europa. Givetvis får man inte sälja kopior på Rolex eller andra märken på Tradera. Anmäl den direkt så försvinner den nog. Värdet brukar ligga på guldvärdet för dessa klockor. Så värdet torde ligga runt 25 kkr i skrotguldsvärde. Hans pris är med andra ord helt galet.
Förstod inte riktigt ditt inlägg men det blir nog bra!ÄKTA ”Italian Rolex”...
Avgå! Alla!
Är det någon som har koll på vad som händer med Batman egentligen? (116710BLNR)
gick verkligen efterfrågan upp så mycket efter den slutades att göras?
Sorry för otydligheten.Förstod inte riktigt ditt inlägg men det blir nog bra!
Sorry för otydligheten.
Kort summerat så gillade jag inte annonsen.
Det bästa är ändå att priset har gått upp”Jävla typer som anmäler när jag är ärlig, ne nu provar jag blocket”
Såg detDet bästa är ändå att priset har gått upp
”Jävla typer som anmäler när jag är ärlig, ne nu provar jag blocket”