Så snällt av morfar......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så snällt av morfar......
Vad är det för konstigt med den, annat än att Bape har gjort Rolex-kloner?Den badande apan, gjord av människa.
Vad är det för konstigt med den, annat än att Bape har gjort Rolex-kloner?
Röd tag till en 2017 årsmodell är lite fel.https://www.blocket.se/vi/85633278.htm
Vad sägs om trovärdigheten i denna annons? Säljs ju en bra bit under list- o marknadspris.
Hör någon viska i mitt öra ”Är det för bra för att vara sant så är det nog inte sant.”
Har inte 2017 grön tagg med femårs garanti, denna har röd tagg...https://www.blocket.se/vi/85633278.htm
Vad sägs om trovärdigheten i denna annons? Säljs ju en bra bit under list- o marknadspris.
Hör någon viska i mitt öra ”Är det för bra för att vara sant så är det nog inte sant.”
Till att börja med så har väl alla klockor efter 2014-2015 grön tagg istället för röd som på bilden? Verkar onekligen suspekt.https://www.blocket.se/vi/85633278.htm
Fotade precis samma annons och skulle lägga in här men flera hann före.https://www.blocket.se/vi/85633278.htm
Fotade precis samma annons och skulle lägga in här men flera hann före.
En usel bild.
Fel pris.
Fel tagg.
”Fått av pappa”.
Alla fel - move on.
Nej, den gröna kom i slutet av 2016. Beroende på månad kan vissa modeller från 2016 ha röd tagg och andra grön.Till att börja med så har väl alla klockor efter 2014-2015 grön tagg istället för röd som på bilden? Verkar onekligen suspekt.
Har för mig att den kom runt juli 2015. Jag har en Sea Dweller från januari 2016 och den har iaf grön tagg.Nej, den gröna kom i slutet av 2016. Beroende på månad kan vissa modeller från 2016 ha röd tagg och andra grön.
Nej, den gröna kom i slutet av 2016. Beroende på månad kan vissa modeller från 2016 ha röd tagg och andra grön.
Ok. Då har jag blivit felinformerad isåfall.Fel, gröna kom juli 2015. Att en del från senare har röd tag kan vara att de legat på hyllan och att AD glömt byta ut den. Men är den registrerad som såld efter juli 2015 så gäller 5 års garantin.
I ett universum av allsköns Rolex-kopior får man väl ändå anse att ett märke som ”Bathing Ape” med ”Made by human” och ett oförklarligt gyllene R på urtavlan står ut från mängden.
Jag tycker det är en big deal, jag förstår om man inte behärskar språket till fullo men jag skulle ju knappast föra över pengar till det där bankkontot även om det är ”fri fracket”...
Det var ju korrekturläsningen då, men det kanske inte är en big deal idag.
Man förstår väl ändå ungefär vad som menas...
Det där var... Ja... Finner inte ens ord.Nån som vill göra ett klipp, tydligen bättre än rolex!
Ja men måste ge honom att han är en bra säljare eller kanske inte.. Men hans entusiasm är beundransvärd. Hade ingen aning om att parnis betydde "dyr och flashig"Det där var... Ja... Finner inte ens ord.
... Kanske ska man börja importera Parnis, om de är bättre och snyggare än Rolex för enbart 3000 måste de ju finnas en stor marknad.
Samma fabrik också, sen att Parnis betyder dyr och flashig är bara ett stort plus.............Det där var... Ja... Finner inte ens ord.
... Kanske ska man börja importera Parnis, om de är bättre och snyggare än Rolex för enbart 3000 måste de ju finnas en stor marknad.
Jag tror jag behöver en investerare i detta, är du intresserad? Vi kan börja med att åka till swizherland och kolla på fabriken.Samma fabrik också, sen att Parnis betyder dyr och flashig är bara ett stort plus.............
Ett par veckor gammalt inlägg. Men känns som sånt här säljknep är rätt vanligt. Den blå har ju hype och kostar nån tusenlapp mer än det han lagt ut sin gröna för. Då hoppas man att någon ska vara dum nog att tro att den andra modellen (i det här fallet den gröna) ligger runt samma....och årets ocker på samma dag? De går väl för runt 5' som oanvända/mint om inte prisläget har ändrats drastiskt de senaste månaderna.
Känns som att så länge folk är så dumma att betala överpriser på dessa modeller kommer cirkusen att fortsätta. Man betalar gärna dubbla listpriset för att man ”vet” att modellen kommer stiga ännu mer i pris och vips så är 180k inga problem att betala..Det här är inte tokigt, bara trist.
Finns det inget tak?
När ska nyrika sluta betala snuskiga överpriser på dessa klockor?