• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Husse

Patek
Känns som att så länge folk är så dumma att betala överpriser på dessa modeller kommer cirkusen att fortsätta. Man betalar gärna dubbla listpriset för att man ”vet” att modellen kommer stiga ännu mer i pris och vips så är 180k inga problem att betala..
Visst är det så!
Det värsta, för mig, är att de har NOLL intresse av det dom köper!
Funkar bara som uppvisning!
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Screenshot_20190603_172916_se.citiboard.jpg
Nån som vill göra ett klipp, tydligen bättre än rolex!
Orkar inte!! :banghead:
 

Derix

Patek
2-Faktor
Vad säger ni om användare på Tradera med många omdömen, dock äldre än 12 månader. Dessutom bara Paypal som betalning. Visst luktar det lite skumt? :bag:
 

Moilis

Cartier
2-Faktor
Vad säger ni om användare på Tradera med många omdömen, dock äldre än 12 månader. Dessutom bara Paypal som betalning. Visst luktar det lite skumt? :bag:
Varför skulle det vara särskilt märkligt? Kan vara att personen har gjort annat än att vara på Tradera under en 12 månaders period?

Särskilt utsatt föremål som rör användaren?
 

Derix

Patek
2-Faktor
Varför skulle det vara särskilt märkligt? Kan vara att personen har gjort annat än att vara på Tradera under en 12 månaders period?

Särskilt utsatt föremål som rör användaren?
Jag är väl lite nojig. Ibland ser man "köp nu"-annonser till väldigt bra pris, med direkt hänvisning till Paypal. Risken finns då att kontot blivit kapat.
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Vad säger ni om användare på Tradera med många omdömen, dock äldre än 12 månader. Dessutom bara Paypal som betalning. Visst luktar det lite skumt? :bag:
Fast det där är ju t ex mitt konto ibland. Jag säljer inte så ofta och det kan absolut dröja ett år mellan säljen. Jag har 100 % goda omdömen och 5/5 i leverans, porto osv. Tradera kräver PayPal på vissa objekt och tillåter inga andra betalsätt samtidigt.
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Annonsens pris säger 4500.
Sen bara 5000:- och i slutändan ENBART 6000:-

Dessutom att han levererar för 1000:- i hela Stockholm är ju fantastiskt! :D
I första inlägget kostade den 3000....och sedan 4500....och nu senaste notering 6000. Då har iofs chansen att ligga ökat från 100 till 1000 procent så kanske motiverbart ändå....Jämförelsen med Rolex verkar ju inte så dum heller. dubbla priset på några dagar!
 
Topp