Haha, nope. Hade nog inte fått ihop en så lysande annons, möjligtvis en fredagskväll men knappast en tisdagÄr det du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, nope. Hade nog inte fått ihop en så lysande annons, möjligtvis en fredagskväll men knappast en tisdagÄr det du?
Personen i fråga måste ju va lätt efterbliven..Bra bild
Förmodligen, på samma sätt som alla "sista chansen!" är tänka att ge samma hetsande effekt. Det blir dock lätt komiskt när sista chansen bumpas vecka ut och vecka in och till och med får sänkt pris..."Med överhängande risk att jag kommer ångra denna försäljning."
Då säljer man väl inte? Inte första gången jag läser sånt här i annonserna. Är syftet att en eventuell köpare ska bli mer intresserad för att säljaren kommer ångra försäljningen?
Förmodligen, på samma sätt som alla "sista chansen!" är tänka att ge samma hetsande effekt. Det blir dock lätt komiskt när sista chansen bumpas vecka ut och vecka in och till och med får sänkt pris...
Ja, bra pris om man ser till övriga på marknaden men det är ändå så sjukt att jag blir lite misstänksam (fastän den kan vara 100% legit) bara för att den ligger under marknadspris.Äntligen ett klipp
Äntligen ett klipp
Nu är jag ingen expert på Rolex men det står trots allt att den är inhandlad 2018 och årsmodell framgår ej. Lite äldre exemplar brukar väl ligga kring detta pris?Ja, bra pris om man ser till övriga på marknaden men det är ändå så sjukt att jag blir lite misstänksam (fastän den kan vara 100% legit) bara för att den ligger under marknadspris.
Sant. Samt det framgår ju inte i annonsen om det är fullset etc...Nu är jag ingen expert på Rolex men det står trots allt att den är inhandlad 2018 och årsmodell framgår ej. Lite äldre exemplar brukar väl ligga kring detta pris?
Edit: Den verkar åtminstone vara från 2010 eller senare så så värst gammal kan den inte vara.
Är från 2016 inköpt på LW enligt säljaren, full cert.Sant. Samt det framgår ju inte i annonsen om det är fullset etc...
Att inte få tag på säljaren låter ju lite suspekt...Är från 2016 inköpt på LW enligt säljaren, full cert.
Skulle kollat på den i onsdags när jag var i Sthlm men fick inte tag på säljaren.
Han erbjöd sig senare att skicka den men vill se den när den är så pass ”billig”
Låg ute för 72 k förut. Lite dålig magkänsla men kan ha fel.
Hade inget nr till honom så gick endast kommunicera genom blockets meddelande tjänst.Att inte få tag på säljaren låter ju lite suspekt...
Okej.Hade inget nr till honom så gick endast kommunicera genom blockets meddelande tjänst.
"full cert".Är från 2016 inköpt på LW enligt säljaren, full cert.
Skulle kollat på den i onsdags när jag var i Sthlm men fick inte tag på säljaren.
Han erbjöd sig senare att skicka den men vill se den när den är så pass ”billig”
full set"full cert".
https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-387#post-2861749Att inleda en annons med "En magisk klocka [...]" och inte förstå hur mycket en sådan skulle vara värd om det var sant att den verkligen var magisk. Varför inleda med en lögn? Jag tror ju direkt att det inte går att lita på något som skrivs efter den inledningen. Jag går direkt bakåt och kollar på nästa annons.
Även jag har haft kontakt med säljaren. Han har senaste veckan tre gånger lovat att skicka fler bilder via sms. Händer nada...Är från 2016 inköpt på LW enligt säljaren, full cert.
Att inleda en annons med "En magisk klocka [...]" och inte förstå hur mycket en sådan skulle vara värd om det var sant att den verkligen var magisk. Varför inleda med en lögn? Jag tror ju direkt att det inte går att lita på något som skrivs efter den inledningen. Jag går direkt bakåt och kollar på nästa annons.
Märkligt annonsen ligger kvar uppenbart inget större intresse av att sälja den, Eller handlar det om en betalning i förskott?Även jag har haft kontakt med säljaren. Han har senaste veckan tre gånger lovat att skicka fler bilder via sms. Händer nada...
Jag köper inga magiska klockor eller tidningar för den delen. Förutfattade meningar förmodligen men sån är jag.Så när du läser i tidningen att det var en "magisk" kväll så slutar du läsa den tidningen för att den ljuger? Tror du drar detta på tok för långt........
Håller med. Nej säljaren har inte nämnt något kring förskottsbetalning eller liknande. Enda svaret man får är "förlåt, haft mycket att göra, återkommer med bilder!". Sen ingenting... Märkligt.Märkligt annonsen ligger kvar uppenbart inget större intresse av att sälja den, Eller handlar det om en betalning i förskott?
Drog iväg ett mail nu så får se vad han svarar!Håller med. Nej säljaren har inte nämnt något kring förskottsbetalning eller liknande. Enda svaret man får är "förlåt, haft mycket att göra, återkommer med bilder!". Sen ingenting... Märkligt.
Sedärja! Nu börjar det likna något
Köpte min Batman av samma företag hösten 2017 för under list Har sett att de höjt både 116500 och den nya Batman flera gånger på väldigt kort tid. Måste vara sjukt sug om de säljs för det priset. För inte höjer man väl ett pris på en vara om den inte blir såld. Antar att de säljs så snabbt att priset ökas på nästa annons.Sedärja! Nu börjar det likna något
Ja, marknaden verkar ha gått helt bananas...Köpte min Batman av samma företag hösten 2017 för under list Har sett att de höjt både 116500 och den nya Batman flera gånger på väldigt kort tid. Måste vara sjukt sug om de säljs för det priset. För inte höjer man väl ett pris på en vara om den inte blir såld. Antar att de säljs så snabbt att priset ökas på nästa annons.