Acos
Guld
Jo så kan det ju va, men jag hade då valt en turtle framför skx alla dagar i veckan!Kanske är att hype saknas... En bättre klocka är den dock tveklöst. Man kanske skulle köpa en till padi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo så kan det ju va, men jag hade då valt en turtle framför skx alla dagar i veckan!Kanske är att hype saknas... En bättre klocka är den dock tveklöst. Man kanske skulle köpa en till padi?
Den ena behöver inte utesluta den andra... ;-)Jo så kan det ju va, men jag hade då valt en turtle framför skx alla dagar i veckan!
Nej det har du helt rätt i, tänkte lite mer på prislappen ba turtle är ju bra mycket mer klocka för pengarna!Den ena behöver inte utesluta den andra... ;-)
- Lustigt nog är en ny SKX dyrare eller lika dyr som en Turtle (J-versioner) hos Creation Watches nu också. Det ryktas ju om att SKX skall fasas ut. Det är ju en Ikon och så ör det ju en väldigt populär modell att ”modda”, så någon form av hype är det uppenbarligen, speciellt runt J-versionerna (Made in Japan).Nej det har du helt rätt i, tänkte lite mer på prislappen ba turtle är ju bra mycket mer klocka för pengarna!
Ryktats har det gjorts länge och i omgångar men nu är det väl officiellt att den är nerlagd?- Lustigt nog är en ny SKX dyrare eller lika dyr som en Turtle (J-versioner) hos Creation Watches nu också. Det ryktas ju om att SKX skall fasas ut. Det är ju en Ikon och så ör det ju en väldigt populär modell att ”modda”, så någon form av hype är det uppenbarligen, speciellt runt J-versionerna (Made in Japan).
- Är det officiellt? Har inte sett nåt sånt besked från Seiko, bara spekulationer när nya femmorna kom. De nya femmorna är ju inte heller ISO- specificerade dykare.Ryktats har det gjorts länge och i omgångar men nu är det väl officiellt att den är nerlagd?
Ja, det är bekräftat ända sedan mars 2019.Enligt Mark på Long Island Watches är den det,
Tror även @yonsson nämnde det i sin eminenta podd, men kan minnas fel.
Vadå? Sprillans ny ju...Fake eller?
https://www.blocket.se/vi/87562241.htm
Bara inplastningen av klockan på det sättet borde ju få alla att springa åt motsatt håll?
Du får ställa frågan i "är den fejk"-tråden. Men det är en väldigt osäljande annons. En dålig bild, bristande info osv.Fake eller?
https://www.blocket.se/vi/87562241.htm
Bara inplastningen av klockan på det sättet borde ju få alla att springa åt motsatt håll?
Fin för att vara en klocka som nästan är 400 år gammal ändå...
Trots limiterad upplaga på endast 4990 exemplar och inbyggd kompass i boetten verkar inte Vasa 1628 klockan ännu uppnått den fulla potential som utlovas detta "mästerverk inom urmakarbranchen"...
Den är borta från blocket iaf!Du får ställa frågan i "är den fejk"-tråden. Men det är en väldigt osäljande annons. En dålig bild, bristande info osv.
Jag menar, om klockan nu är avplastad, varför inte ta några bra bilder utan plast då?
Trots limiterad upplaga på endast 4990 exemplar och inbyggd kompass i boetten verkar inte Vasa 1628 klockan ännu uppnått den fulla potential som utlovas detta "mästerverk inom urmakarbranchen"...
https://www.bradford.se/de-vasa-1628-polshorloge.html
60.000 bots från Indien.
Det man blir nyfiken på är hur fördelningen bland följarna är av soccer moms och ryska maffian.
Är nog det sämsta affärsförslag jag hört någonsin och jag har hört MASSOR!
Underhållning uppskattas.
Hoppas det blev affär! Du kan ju köpa en Hulk för kontot, bara å säga att det är värderat till 180 K.
Ja han säger ju det själv! Sjukt och speciellt var det
Har sett mycket lustigt i den här tråden men det här tar nog fan hem priset för mig
Ja men man får ju tydligen med "äkthetsintyg" vilket är bra så man kan vara säker på att klockan inte är oäkta...Fin för att vara en klocka som nästan är 400 år gammal ändå...
Underskattat märke ändå!Från märket Quartz.
Verkligen!Underskattat märke ändå!