Myggan
Basic
Det enda rätta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det enda rätta!
Betalar gärna 232.000kr till någon random utan att denna ens har den fysiska klockan”Obs, inte klockan på bilden då klockan inte är uthämtad än”
Precis såBetalar gärna 232.000kr till någon random utan att denna ens har den fysiska klockan
Om (när) det går i lås, 120K rätt ner i fickan på säljaren, ka-ching...”Obs, inte klockan på bilden då klockan inte är uthämtad än”
bara ta kontakt och skriv på och kräv kopia på hans körkort eller nåt å skicka hela konversationen till bergströms hahaBlir sugen att ta kontakt för att förhala det här tills han blir av med köplatsen.
Jag är definitivt för lat för att göra det, men jag gillar hur du tänker!bara ta kontakt och skriv på och kräv kopia på hans körkort eller nåt å skicka hela konversationen till bergströms haha
”Obs, inte klockan på bilden då klockan inte är uthämtad än”
”Obs, inte klockan på bilden då klockan inte är uthämtad än”
Jag kan helt hålla med om att snubben är jubelidiot och att han inte förtjänar någon Daytona. MEN detta är Rolex fel och endast Rolex fel.
Håller helt och hållet med dig! Däremot borde man ha ex. antal dagar på sig att hämta ut(typ 5 arbetsdagar). Då hade vi sluppit sånt här.
Hadde vi verkligen sluppit detta då? Skulle det inte bara vara lite mer planerande från kunden? Att ha en andra köpare redo helt enkelt.
Var någon vecka sedan nån här ville sälja sin köplats...Jo kanske. Men detta är första gången jag ser att klockan inte ens är uthämtad. De flesta som beställer en sån klocka har väl pengar till att lösa den? Jag menar att vi kanske slipper de som inte ens har råd att hämta ut den.
- Det här är en fullt naturlig utveckling av situationen som Rolex skapat. Den har förekommit inom andra områden också tidigare.Jo kanske. Men detta är första gången jag ser att klockan inte ens är uthämtad. De flesta som beställer en sån klocka har väl pengar till att lösa den? Jag menar att vi kanske slipper de som inte ens har råd att hämta ut den.
Volvo PV 444, Ferraris F40 och en rusning jag själv stod mitt i, Astrasatelliten (Astra 1A)- Det här är en fullt naturlig utveckling av situationen som Rolex skapat. Den har förekommit inom andra områden också tidigare.
Jag kan helt hålla med om att snubben är jubelidiot och att han inte förtjänar någon Daytona. MEN detta är Rolex fel och endast Rolex fel.
JaNog för att daytonan är överhypad men går dom verkligen för det priset?
"Sidan kan inte hittas".
Trasig länk eller så är annonsen redan borta. Du råkade inte ta någon skärmdump?
Jag kom på det efter att jag lagt ut länken och 1 min senare var den borta haha!Trasig länk eller så är annonsen redan borta. Du råkade inte ta någon skärmdump?
Älskar att den är köpt i göteborg men ej uthämtad”Obs, inte klockan på bilden då klockan inte är uthämtad än”
Kanske är att hype saknas... En bättre klocka är den dock tveklöst. Man kanske skulle köpa en till padi?Kanske lägger den här i fel tråd men vad har hänt? Helt plötsligt går en turtle för mindre än en skx
https://klocksnack.se/threads/seiko-srpa21.118618/