Ja, det är ju rätt vanligt...Känns som att det där var det enda man såg på FB Marketplace innan man avinstallerade appen...
Undrar varför bilderna är så suddiga runt klockan 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är ju rätt vanligt...Känns som att det där var det enda man såg på FB Marketplace innan man avinstallerade appen...
Åh gud va sugen man blir! Bra pris också!Passa på och ta chansen att kitta upp er ordentligt
Klocksidornas beteckning är det vi?
Haha. Orkade inte lägga mer tid på honomKlocksidornas beteckning är det vi?
Prutmån i sann blocket anda!Spännande prissättning
Tänk om han tar illa upp då?Prutmån i sann blocket anda!
Alla vet att ett blocketpris är ett önskepris!
Kan vara såTänk om han tar illa upp då?
Ja det är ju ingen stålsub .... då hade priset vart rimligtPrutmån i sann blocket anda!
Alla vet att ett blocketpris är ett önskepris!
Tjejen bestämmer allt! Haha ingen fri vilja där!Alltid tråkigt när klockintresset blir lidande. Och det framgår inte riktigt vem som är pappa till barnet.
Alltid tråkigt när klockintresset blir lidande. Och det framgår inte riktigt vem som är pappa till barnet.
Oj, vad pinsamt. Framstå som så gniden för en ynka femhundring... Det måste vara riktigt svårt att få ekonomin att gå ihop då.Life hack: Köpa en CWC på KS för att sälja på fejan en femhundring dyrare som "issued".
Alltså, det står ju något om batteribyte och provtryckning. Han kan väl mycket väl ha gått back på den. Jag stör mig mer på det ständigt återkommande "issued"-tramset.Oj, vad pinsamt. Framstå som så gniden för en ynka femhundring... Det måste vara riktigt svårt att få ekonomin att gå ihop då.
Absolut. Har ett värde tillförts efter den första transaktionen så tar jag tillbaka det jag skrev.Alltså, det står ju något om batteribyte och provtryckning. Han kan väl mycket väl ha gått back på den. Jag stör mig mer på det ständigt återkommande "issued"-tramset.
Haha dom där rackarna är en del av min morgonrutin. En kopp kaffe och anmäla lite annonser på FBJa, det är ju rätt vanligt...
Undrar varför bilderna är så suddiga runt klockan 12
Det verkar väl sannolikt åtminstone. I annonsen här på KS står det att det gjorts efter han köpte den. Oavsett hur det ligger till med det är det här ett återkommande fenomen. Klockor som säljs här får en ganska saklig beskrivning, men när samma objekt säljs på Facebook har de plötsligt varit på månen eller är issued.Absolut. Har ett värde tillförts efter den första transaktionen så tar jag tillbaka det jag skrev.
- Jag försvarar absolut inte det här fenomenet, men faktum är ju att CWC själva beskriver SBSen som ”Issued”. Tror det rådet delade meningar om vad uttrycket innebär.Det verkar väl sannolikt åtminstone. I annonsen här på KS står det att det gjorts efter han köpte den. Oavsett hur det ligger till med det är det här ett återkommande fenomen. Klockor som säljs här får en ganska saklig beskrivning, men när samma objekt säljs på Facebook har de plötsligt varit på månen eller är issued.
Modellen ja, men knappast det här exemplaret? Tycker inte det verkar vara speciellt oklart för de flesta vad "issued" innebär. Att samma säljare inte skriver det i sin annons på KS tolkar jag som att han begriper att det skulle ifrågasättas här, pga att klockan han säljer inte är tilldelad en soldat av den brittiska försvarsmakten.- Jag försvarar absolut inte det här fenomenet, men faktum är ju att CWC själva beskriver SBSen som ”Issued”. Tror det rådet delade meningar om vad uttrycket innebär.
- Är helt med på vad du skriver, har bara själv varit med om att begreppet missuppfattats pga CWCs beskrivning på deras webbplats. Detta hade dock ingenting med den aktuella annonsen att göra.Modellen ja, men knappast det här exemplaret? Tycker inte det verkar vara speciellt oklart för de flesta vad "issued" innebär. Att samma säljare inte skriver det i sin annons på KS tolkar jag som att han begriper att det skulle ifrågasättas här, pga att klockan han säljer inte är tilldelad en soldat av den brittiska försvarsmakten.
Ja de bidrar nog till att röra till det kanske. Vill minnas att de har nån kategori eller "kollektion" som de kallar för "issued"?- Är helt med på vad du skriver, har bara själv varit med om att begreppet missuppfattats pga CWCs beskrivning på deras webbplats. Detta hade dock ingenting med den aktuella annonsen att göra.
Du skulle ha svarat med att du är officiell företrädare för klocksidornas beteckning och att du efter noggrann överläggning bestämt dig för att inte certifiera den som ny.Haha. Orkade inte lägga mer tid på honom
Han har ändrat till "nyskick" nu, en förbättringDu skulle ha svarat med att du är officiell företrädare för klocksidornas beteckning och att du efter noggrann överläggning bestämt dig för att inte certifiera den som ny.
Haha!Precis, nån måtta får det vara! Går ju inte ha för många så det är en samling. Vet man ju hur klocksamlare är, hänger på suspekta forum med likasinnade på det där internetet.