Vet inte om det spelar någon roll men jag tror det är samma klocka. Identisk säljtext, strap osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om det spelar någon roll men jag tror det är samma klocka. Identisk säljtext, strap osv.
Är det AM-tavla på denna @popeofdenim? Riktigt trevlig oavsett!Vet inte om det spelar någon roll men jag tror det är samma klocka. Identisk säljtext, strap osv.
Alla Musse Pigg tavlor är AM!Är det AM-tavla på denna @popeofdenim? Riktigt trevlig oavsett!
Ok, trodde att de gjort någon utgåva. Man lär sig något nytt varje dag.Alla Musse Pigg tavlor är AM!
Läs när annonsen är skrivenVäldigt bra pris på en 14060 COSC... https://klocksnack.se/threads/rolex-submariner-ref-14060m-cosc.63493/ . På tex C24 ligger de 3-4.000 EURO högre.
@VintageWatchItaly - as a trader why are you selling a 14060 way under market price...? Don't get me wrong I don't mind low prices just thinking if a deal seems to good to true it probably is too good to be true.
Tänkte på samma när jag såg annonsen Hur lyckades han post ett inlägg där? JAg får upp att jag inte är behörig.Läs när annonsen är skriven
Jag tror att den finns kvar!Läs när annonsen är skriven
Är det verkligen så?Alla Musse Pigg tavlor är AM!
Edit: eller ommålade originaltavlor vill säga
Tycker du det låter som ett bra upplägg, att inte vara registrerad på eBay men att sälja på "eBay" genom e-post?någon som känner till denna typ av affär via eBay?
Bedrägligt.någon som känner till denna typ av affär via eBay?
”Do not worry about it”någon som känner till denna typ av affär via eBay?
Har inte sett denna tidigare. Men scamen är att säljaren ”kontaktar” eBay och att du senare mail från ”eBay” om hur transaktionen ska gå till.någon som känner till denna typ av affär via eBay?
någon som känner till denna typ av affär via eBay?
Stort tack för tydligt svar! Och tack till alla andra som gav sin inputHar varit nära att bli lurad en gång när säljaren erbjöd ett liknande upplägg. H*n länkade själv till en "trusted escrow service" som jag skulle föra över pengarna till, de skulle sen ge säljaren pengarna först när jag inspekterat klockan. Scammarna hade byggt upp en hel hemsida (rätt snygg) för detta ändamål. Ett par dagar senare var hemsidan nere och hade öppnat upp med ny URL. Sen kan Ebay säkert ha en riktig escrow service, men detta luktar illa...
Tror att någon inte har koll på hur mycket den tappar i värde.Nu är jag ingen expert på Seiko men det här ser väl ut som vilken dussinklocka som helst som går för någon hundring på Tradera? @yonsson
Den har nog varken kostat 17' eller ens 5' i nypris...Tror att någon inte har koll på hur mycket den tappar i värde.
Batterier, hamstrar i hjul eller vad det är!
"Den har slutat att funka, batterier eller vad det är. Det är en automatklocka som går igång så fort man har på sig den men av nån anledning så sluta den å gå."
En väldigt konstig och motsägelsefull annons.
Kan man inte köra google translate från svenska till svenska?
Hahahaha dörKan man inte köra google translate från svenska till svenska?
Det är batteriet som är slut, det måste vara batteriet. Går den ett litet tag när man har på sig den och sedan stannar då är det så. Finns det ingen plats för batteri när man öppnar baklocket så är det fake!
"Den har slutat att funka, batterier eller vad det är. Det är en automatklocka som går igång så fort man har på sig den men av nån anledning så sluta den å gå."
En väldigt konstig och motsägelsefull annons.
Jo men oftast behöver man inte alla delar. En skruv här och där spelar ingen roll så länge det står Panerairai!Underbar annons, den är dessutom i jättefint skick men sprucken och delar saknas!?
Där satt den!! Lägg upp annons? *klick*
HahahaDär satt den!! Lägg upp annons? *klick*