MartinL
Basic
Förstår inte varför annonsen är kvar, du har väl sålt?Hehe...
Bud på min LX...
Du har fått svar på en annons: Seiko lx - snr033
Du kompis salja fina klokka billig få socbidrak 3500kr idag? Ismet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte varför annonsen är kvar, du har väl sålt?Hehe...
Bud på min LX...
Nope. Går segt men har ingen brådska...Förstår inte varför annonsen är kvar, du har väl sålt?
Tänkte på det fina erbjudandet du fickNope. Går segt men har ingen brådska...
Ha kanske menar 35000 krHehe...
Bud på min LX...
Nja...det är ändå en seiko så mer troligt 3500Ha kanske menar 35000 kr
Kombinationen "Affären görs upp i min butik" och "Jag tar helst kontanter" luktar inge vidare .."Ta med 355' i omärkta sedlar. Lägg dem i en attacheväska så möts vi upp utanför en butik i stan."
Kombon "355 000" och "Jag tar helst kontanter" luktar också rätt illa.Kombinationen "Affären görs upp i min butik" och "Jag tar helst kontanter" luktar inge vidare ..
Kombinationen "355 000", "Jag tar helst kontanter" och "Affären görs upp i min butik" luktar sämst ..Kombon "355 000" och "Jag tar helst kontanter" luktar också rätt illa.
En klockaffär som enbart tar kontanter är inte nödvädigtvis en toppengrej det hellerKombinationen "355 000", "Jag tar helst kontanter" och "Affären görs upp i min butik" luktar sämst ..
I min hjärna förutsätter jag att butiken säljer klockor men så behöver det ju givetvis inte vara.
En klockaffär som enbart tar kontanter är inte nödvädigtvis en toppengrej det heller
Att dyra klockor används för penningtvätt är dock rätt gamla nyheter vid det här laget
Varför skulle någon annan i 2019 föredra kontanter vid en så stor affär?Aldrig hört talas om någon som vill ha kontanter när de ska tvätta pengar
Varför skulle någon annan i 2019 föredra kontanter vid en så stor affär?
Kontanthanteringen i Sverige är dyr, kortavgifterna billiga. Sist jag höll på med sånt betalade vi 0,62% debitkort och 0,72% kredit. Ftg-kort kostade 1.5%Undvika transaktionsavgifter från kortföretagen?Var iaf mindre än 10 år sedan som ADs i Stockholm erbjöd en särskild rabatt om man betalade kontant. Kontanthantering kanske blivit dyrare sedan dess iofs.
Det låter ju säkert haha!"Ta med 355' i omärkta sedlar. Lägg dem i en attacheväska så möts vi upp utanför en butik i stan."
Tredje gången denna vecka bilder från KS hamnar i fakeannonser på Tradera.
https://www.tradera.com/item/371370994
Sjukt tråkigt. Jag kan inte sånt där men nån form av KS-vattenstämpel känns väldigt relevant.Tredje gången denna vecka bilder från KS hamnar i fakeannonser på Tradera.
https://www.tradera.com/item/371370994
Just vattenstämplar diskuterades i Rolextråden för några dagar sedan och flera tyckte att det var en bra idé. Det borde inte vara så svårt att lösa.Sjukt tråkigt. Jag kan inte sånt där men nån form av KS-vattenstämpel känns väldigt relevant.
Sjukt tråkigt. Jag kan inte sånt där men nån form av KS-vattenstämpel känns väldigt relevant.
Måste vara i storlek med Schwarzeneggers klockor44 tum!!!! Lite stor.
Hahaha!44 tum!!!! Lite stor.
Förstår att säljaren inte vill skicka den. Stort paket!44 tum!!!! Lite stor.
Vi lyfte det i en annan tråd i veckan, kanske borde framföra detta till ledningen.Ja det var ingen dum idé? Det lägger jag gärna en röst på
Vi lyfte det i en annan tråd i veckan, kanske borde framföra detta till ledningen.
Lite fräck ändå. Väldigt tveksam till att tavlan skulle vara original men helt klart en kul design värd en femhundring.