• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Nej, stöd inte skiten!
Det var förstås ett skämt. Men ändå... kanske skulle någon "offra" sig för att kunna ge resten en recension på hur uselt det kan vara? Lite som när någon i andra branscher köper skitprodukter på temat "skitprodukter jag aldrig skulle köpa, och här är varför", som ju, motvilligt, måste köpa dem i alla fall den enda gången... allt för folkbildningen. ;)

Det var förstås ett skämt. Men ändå... kanske skulle någon "offra" sig för att kunna ge resten en recension på hur uselt det kan vara? Lite som när någon i andra branscher köper skitprodukter på temat "skitprodukter jag aldrig skulle köpa, och här är varför", som ju, motvilligt, måste köpa dem i alla fall den enda gången... allt för folkbildningen. ;)

Känns inte det här sjukt dyrt? Även om den är NOS
Screenshot_20191105-212139_Chrome.jpg

30 papp för en dykare från Citizen? :eek:
Vad är det egentligen för styggelse till klocka? Känns som att den skulle platsa bra i tråden om världens fulaste klockor...

20191110_204213.jpg

Och resten av annonsörens meningsbyggnad...
Men han har faktiskt fått bud på 15' så lägg ner nu...plsss!! :hilarious:
Intressant sätt att räkna ut värdet på förresten. Man kanske skulle prova att ta ett högst tveksamt inköpspris, addera alla service- och ägandekostnader genom åren, multiplicera med två och sedan dra av en tusenlapp eller två. :D

Senast ändrad:
Intressant sätt att räkna ut värdet på förresten. Man kanske skulle prova att ta ett högst tveksamt inköpspris, addera alla service- och ägandekostnader genom åren, multiplicera med två och sedan dra av en tusenlapp eller två. :D
Den av? Nejfan, dubbla inköpspris + omkostnader är rätt väg att gå om man ska vara riktigt klock tokig! Jag är bil tokig oxå och ska testa lägga ut min 5-serie för dryga millen och se om jag får napp.

Jag la faktiskt ner "plsss..." :D
Nissen började spamma med massa bilder på sina klockor av varierande karaktär (vissa uppenbart fake) och ville bli värsta polaren...
Ja, haha! Skulle också vilja ha mage till att beräkna mina klockor så och sälja... ;)

Någon måste göra skitjobbet... ;)

Hoppas bara inte att han är medlem här... Vill ju inte hänga ut någon som är "klock tokig"...

Senast ändrad:
Jag la faktiskt ner "plsss..." :D
Nissen började samma med massa klockor av varierande karaktär (vissa uppenbart fake) och ville bli värsta polaren...
Ja, haha! Skulle också vilja ha mage till att beräkna mina klockor så och sälja... ;)

Någon måste göra skitjobbet... ;)

Hoppas bara inte att han är medlem här... Vill ju inte hänga ut någon som är "klock tokig"...
Nä nåt sånt folk finns inte här:D:rolleyes:

Tillbaka
Topp