• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Här ligger förmodligen en hund begraven...

B47D9C3C-DC6C-4967-9AFB-CFBAEAAD0646.jpeg

5B91E698-F4D3-4C38-8D2A-CE26490D115E.jpeg

6681FD1C-3692-46B9-B298-7F1B4CD78A92.jpeg

Har på senare tid fått ett par inlägg varje dag på Facebook från olika firmor som säljer bla Rolex, PP, AP, RM med fler för strax under 900kr! Är det någon annan som fått det? Jag fattar inte att de vågar sälja skiten. Det är ju ren varumärkesförfalskning.

Bilagor

• af7f46ad_2000x.jpg
    129.3 KB · Visningar: 1
Har på senare tid fått ett par inlägg varje dag på Facebook från olika firmor som säljer bla Rolex, PP, AP, RM med fler för strax under 900kr! Är det någon annan som fått det? Jag fattar inte att de vågar sälja skiten. Det är ju ren varumärkesförfalskning.
Lyckligtvis har jag klarat mig, men jag hoppas du anmäler varje inlägg, utan pardon. Facebook bryr sig ganska lite om vem de säljer reklamplats till, men om många rapporterar att de sysslar med olagliga annonser kan det alltid göra någon nytta.

Tillbaka
Topp