Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hatar sär skrivningar!Var tvungen...
Samma säljare som nämndes på förra sidan där klockor såldes utan tillbehör. Nu vet vi varför...Här ligger förmodligen en hund begraven...
Vilken menar du då?Samma säljare som nämndes på förra sidan där klockor såldes utan tillbehör. Nu vet vi varför...
Jag har uppdaterat inlägget med länk. Hade för mig att det var i den här tråden men han hade till och med fått en egen tråd.Vilken menar du då?
Bra spot’at!Jag har uppdaterat inlägget med länk. Hade för mig att det var i den här tråden men han hade till och med fått en egen tråd.
Lyckligtvis har jag klarat mig, men jag hoppas du anmäler varje inlägg, utan pardon. Facebook bryr sig ganska lite om vem de säljer reklamplats till, men om många rapporterar att de sysslar med olagliga annonser kan det alltid göra någon nytta.Har på senare tid fått ett par inlägg varje dag på Facebook från olika firmor som säljer bla Rolex, PP, AP, RM med fler för strax under 900kr! Är det någon annan som fått det? Jag fattar inte att de vågar sälja skiten. Det är ju ren varumärkesförfalskning.
dom.är feta!Öh.....?
Haha han har ju bud från 15 andra så please HahahaJag hatar sär skrivningar!
neeej....???Känns skumt.. släppa den för det priset ? Jag är skeptisk.
Lite väl repigt glas för att vara safir.... "Daytona" syns knapp, index kl 9 tycker jag inte sitter riktigt...
Är väl fiffel och båg som gör ett försökLite väl repigt glas för att vara safir.... "Daytona" syns knapp, index kl 9 tycker jag inte sitter riktigt...
Dom "konstnärligt" tagna bilderna har ju för vana att vilja dölja detaljer med allmän suddighet och reflexioner. Så, ja, det är en tokig annons.
Den känslan man alltid får när någon tar suddiga och otydliga bilder... Vem som helst kan ju idag ta bra bilder med vilken mobil som helst.Dom "konstnärligt" tagna bilderna har ju för vana att vilja dölja detaljer med allmän suddighet och reflexioner. Så, ja, det är en tokig annons.
Exakt. Det, och om något verkar för bra för att vara sant så är det oftast det, är bra regler att ha.Den känslan man alltid får när någon tar suddiga och otydliga bilder... Vem som helst kan ju idag ta bra bilder med vilken mobil som helst.
Just det, den devisen är också viktig!Exakt. Det, och om något verkar för bra för att vara sant så är det oftast det, är bra regler att ha.
haha vad i helvete?Lugna ned dig Rasmus!
Eneste problemet i den samtalen er ditt bud.Lugna ned dig Rasmus!
Hahah!Lugna ned dig Rasmus!
Då fanns det alltså flera fel i konversationen?Jeg liker ikke folk som gir idiotiske skambud på annonser og folk som ikke kan skrive et normale trevlige meddelanden hvor man avslutter med ”mvh xxx”
Då fanns det alltså flera fel i konversationen?
Tur att Rasmus inte är lika kinkig