”Jan”...
Vilken jävla annonsör...legend!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Jan”...
Vad är det han vill med annonsen?
Öh..... ?
”jag lurade ni”...
Öh..... ?
Hahaha, va fan..?Var tvungen, alltid lika underhållande...
Intressant affärsidé.Var tvungen, alltid lika underhållande...
Precis! Kanske ska slå till...Intressant affärsidé.
Ni möts i klockbutiken, du köper klockan för 16 000 kr. Om den sen visar sig vara oäkta swishar "Jan" dig 10 000 kr för besväret.
Satan vad det spammas, han är angelägen om att sälja pjäsen...Hahaha, va fan..?
Klart, kan man kränga en fejkad klocka för 16' så är det bra business ju.Satan vad det spammas, han är angelägen om att sälja pjäsen...
Ja, man får 10k tillbaka = köpt en fejk för 6k? Vilken dealIntressant affärsidé.
Ni möts i klockbutiken, du köper klockan för 16 000 kr. Om den sen visar sig vara oäkta swishar "Jan" dig 10 000 kr för besväret.
Nja. Det är väl snarare: "Mötas i klockbutik för att verifiera äkthet. Om äkta så kostar klockan 16000 och alla är kompisar. Om oäkta så får köparen 10000 för besväret vilket inte kommer hända eftersom säljaren är säker på klockans äkthet."Intressant affärsidé.
Jag orkar inte längre, ska sluta med klockor.
Öh..... ?
Tror nog också efter lite tankeverksamhet att det är så han menar. Han är lite svår att tolka...Nja. Det är väl snarare: "Mötas i klockbutik för att verifiera äkthet. Om äkta så kostar klockan 16000 och alla är kompisar. Om oäkta så får köparen 10000 för besväret vilket inte kommer hända eftersom säljaren är säker på klockans äkthet."
Haha, jag måste sluta med Blocket...Jag orkar inte längre, ska sluta med klockor.
Jag har haft med den typen av säljare att göra förrTror nog också efter lite tankeverksamhet att det är så han menar. Han är lite svår att tolka...
Haha! Blocket är ett hav av milt sagt underhållande människor...Jag har haft med den typen av säljare att göra förr
Haha ja jag såg med den annonsen "Lycka till" tänkte jagVar tvungen, alltid lika underhållande...
Han har kanske missat att klockan kommer med en 5-årsgaranti... Eller slarvat bort certet, kanske det som är "defekten"...
Kanske bara är jag men... Defekt från 2019... Hur kan det inte ligga i ens intresse att fixa den, oavsett om det är inför försäljning eller att behålla den själv!
Svaret på gåtan, tackar!! Kliade mej i huvudet härNja. Det är väl snarare: "Mötas i klockbutik för att verifiera äkthet. Om äkta så kostar klockan 16000 och alla är kompisar. Om oäkta så får köparen 10000 för besväret vilket inte kommer hända eftersom säljaren är säker på klockans äkthet."
Det kan ju röra sig om en kosmetisk defekt som t.ex. en stor ding/repa eller liknande. Hade det varit något tekniskt fel på den verkar det väldigt märkligt att man i så fall inte skulle åtgärda det.
Kanske bara är jag men... Defekt från 2019... Hur kan det inte ligga i ens intresse att fixa den, oavsett om det är inför försäljning eller att behålla den själv!
Dessutom står inget pris utan bara att det kan diskuteras. Kanske skulle byta den mot en båt från 2019 med defekt
Svinigt... Hoppas du anmält!
Har inte exakt denna varit uppe tidigare?Svinigt... Hoppas du anmält!
Tror det, jag sökte på Rolex på FB och tittade nömre på annonsen och kände igen den. Har anmält till FB.Har inte exakt denna varit uppe tidigare?
Jag har nämt något liknande att det ofta kommer upp på Fb men inte just denna med bild. Jag har nu dessutom anmält den. Men som sagt det poppar upp flera olika siter i veckanHar inte exakt denna varit uppe tidigare?