• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

OT men jävligt kul ändå :D
AE8CC779-61B0-4AAE-A36C-C7B7AD06A2F6.png

Fan det sjukaste jag sett på länge :hilarious:

Tror DD’n var till salu på forumet samt blocket tidigare? Vill minnas att annonsören ”Julia” ovan sålde en pepsi i veckan. Gissar att den byttes mot DD’n.

Annons stulen från ks. Precis som dom två tidigare traderaannonserna när klockor såldes till halva marknadspris
Det är just därför köp/sälj borde vara låst för icke registrerade användare och de som inte uppnått kraven. Börjar bli riktigt leds på detta! Jag förstår att den delen av KS drar folk till forumet men det känns inte helt roligt när sånt här sker allt oftare.

Senast redigerad av en moderator:
Haha har en bekant som jobbade på AD för nåt år sedan. Detta hände honom ganska ofta. Han brukade svara med att fråga om personen i fråga hade besökt någon varm plats på senaste.
Är det sant haha! För många år sedan hörde jag att AD förstör kopior som kommer in, har de slutat med det?

Tillbaka
Topp