JB_XII
Silver
OT men jävligt kul ändå
Fan det sjukaste jag sett på länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OT men jävligt kul ändå
"Klockan ligger i bankfack men är såhär stor ungefär. Skapligt skick, ej prut 3000 spänn"OT men jävligt kul ändå
Än roligare hade det vart om man skrev i annonsen: ”ytterligare bilder kan skickas vid intresse”..!Fan det sjukaste jag sett på länge
Tänkte precis lägga upp samma. Vilket kap!
Det är ju en "speciell modell enligt klockbutik" lätt värd 15kPå står du att det inte är en rik tig o mega?
haha föga förvånande att annonsen kommer från Lycksele. Staden där alla kan riva en lastbilsmotor men Netflix klassas som raketforskning.OT men jävligt kul ändå
Haha jaha okej! Såg den på dyngbaggegalans instastory idag
Det är någon slags meme. Såg den på engelska för något år sedan kanske.
Kul oavsett.Haha jaha okej! Såg den på dyngbaggegalans instastory idag
De har säkert haft bort box och cert i flytten! #klassikerNär särbos delar intresset för klockor och speciellt för Rolex..
Väldigt unik ref på Daytonan.De har säkert haft bort box och cert i flytten! #klassiker
Haha ja verkligen!Väldigt unik ref på Daytonan.
Annons stulen från ks. Precis som dom två tidigare traderaannonserna när klockor såldes till halva marknadspris
Årets deal?
”Avhämtning: Kalix”
Årets deal?
Det är just därför köp/sälj borde vara låst för icke registrerade användare och de som inte uppnått kraven. Börjar bli riktigt leds på detta! Jag förstår att den delen av KS drar folk till forumet men det känns inte helt roligt när sånt här sker allt oftare.Annons stulen från ks. Precis som dom två tidigare traderaannonserna när klockor såldes till halva marknadspris
100%. Riktigt tröttsamt.Det är just därför köp/sälj borde vara låst för icke registrerade användare och de som inte uppnått kraven. Börjar bli riktigt leds på detta!
Bara slå till! Swisha in direkt
Årets deal?
Jag har släkt där. Jag är sugen på att säga att jag tar klockan och skickar mina biffiga kusiner för upphämtning”Avhämtning: Kalix”
Slänger mig på telefonen!
Hahah batteri...
Perfekt med en quartz så man slipper ställa den hela tiden. Kan man byta batteri på Rob eller Nymans tror ni?
Möjligtvis en del väntetid om de skulle behöva posta den till sin underleverantör för batteribyte Ur och Penn!Perfekt med en quartz så man slipper ställa den hela tiden. Kan man byta batteri på Rob eller Nymans tror ni?
Det skulle vara sjukt roligt att komma in med den på Nymans och fråga om batteribyte haha!Möjligtvis en del väntetid om de skulle behöva posta den till sin underleverantör för batteribyte Ur och Penn!
Och samtidigt fråga ifall de kan rekommendera en lämplig winder till den..Det skulle vara sjukt roligt att komma in med den på Nymans och fråga om batteribyte haha!
Haha har en bekant som jobbade på AD för nåt år sedan. Detta hände honom ganska ofta. Han brukade svara med att fråga om personen i fråga hade besökt någon varm plats på senaste.Det skulle vara sjukt roligt att komma in med den på Nymans och fråga om batteribyte haha!
Är det sant haha! För många år sedan hörde jag att AD förstör kopior som kommer in, har de slutat med det?Haha har en bekant som jobbade på AD för nåt år sedan. Detta hände honom ganska ofta. Han brukade svara med att fråga om personen i fråga hade besökt någon varm plats på senaste.