Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oautomatisk hahaha!
Gillar beskrivingen starkt, oautomatisk!
Billigt också, 1 kr för alla, många fina märkesklockor för det priset...
Roade mig med och kolla upp säljaren. Samma telefonnummer verkar haft annons ute på vend.se, antagligen en elgitarr. Använder sig av telefonleverantör som enligt diverse sidor är av riktigt dålig. Skulle nog inte vara förvånad om något är fel...Den kanske har ett stort affektionsvärde (tveksamt då den säljs för 300kr) men det verkar helt galet att lägga 900 spänn på att reparera en gammal Gul. Kostar de ens 900 spänn i nypris?
Roade mig med och kolla upp säljaren. Samma telefonnummer verkar haft annons ute på vend.se, antagligen en elgitarr. Använder sig av telefonleverantör som enligt diverse sidor är av riktigt dålig. Skulle nog inte vara förvånad om något är fel...
Okej, hade ingen koll. Är ganska ny i klockträsket och hade ingen riktig koll på att det verkar florera så många kopior som folk försöker lura på en, verkar vara klart mer än vad jag trodde för några veckor sedan (efter att hittat denna tråden). GUL-klockan kan ju vara äkta, folk hittar ju på allt möjligt. Dock verkar det vara suspekt, så jag hade inte köpt just denna.Vend är ett vanligt tillhåll för de som vill blåsa musiker på jakt efter instrument. Har varit ett återkommande problem i flera år.
Fryken har åkt tidsmaskin!Tillbaka till framtiden?
Men bilderna du postar är alltså på de faktiska klockorna som säljs och som du ännu inte äger? Det är inget anklagande och jag ber om ursäkt om du känner att jag pekar ut just dig, jag tycker bara att det verkar lite märkligt att annonsera ut klockor till försäljning som inte ens är uttagna än, särskilt när man i annonsen bifogar bilder på dessa klockor som ännu inte är uthämtade med cert daterade med ett framtida datum.Eller så hämtar jag ut dom på måndag, lite svårt att skriva dagens datum då...
Finns en hel tråd om dem https://klocksnack.se/threads/frykenklockor.122659/Tillbaka till framtiden?
Ingenfara, dom är betalda och klara i butik igår, men jag ville inte ha med dom på resan i bagaget, där av att dom blir stämplade när jag hämtar ut, de va det dom sa i butiken..mvh RonnieMen bilderna du postar är alltså på de faktiska klockorna som säljs och som du ännu inte äger? Det är inget anklagande och jag ber om ursäkt om du känner att jag pekar ut just dig, jag tycker bara att det verkar lite märkligt att annonsera ut klockor till försäljning som inte ens är uttagna än, särskilt när man i annonsen bifogar bilder på dessa klockor som ännu inte är uthämtade med cert daterade med ett framtida datum.
Jag har själv varit delaktig i diskussioner kring firman och tagit upp en del tveksamheter men jag tycker samtidigt att det tyvärr är en ganska onödigt hård ton som används (även av mig, ber om ursäkt för detta! ) när Fryken kommer på tal. Han har trots allt alltid (så vitt jag vet) gjort rätt för sig vid affärer osv. även om det finns en del konstiga detaljer.Finns en hel tråd om dem https://klocksnack.se/threads/frykenklockor.122659/
Tackar så mycket, stämmer nog lite grann, har nog sålt några 1000 klockor med säkerligen 99 % nöjda kunder, mer parten av köpare är från klocksnack från 2013-2020, och skulle de va något så tar jag alltid tillbaka klockan och betalar, eller fixar om det är några fel..Sen finns det säkert någon som inte är nöjd men aldrig sagt till mig.Jag har själv varit delaktig i diskussioner kring firman och tagit upp en del tveksamheter men jag tycker samtidigt att det tyvärr är en ganska onödigt hård ton som används (även av mig, ber om ursäkt för detta! ) när Fryken kommer på tal. Han har trots allt alltid (så vitt jag vet) gjort rätt för sig vid affärer osv. även om det finns en del konstiga detaljer.
Ber om ursäkt. Ibland har korten felNej men jag har ett jobb, tar hand om barn som är omhändertagna, kanske inget jobb för en höjdare som dej...Men för mig
Nej omega är ingen bra investering, utan dom här 2 jag säljer beror på att min fru köpte en omega Ladymatic, på så viss kunde jag köpte dom andra till okej pris, men blir inga pengar över på dom..de kan jag lova..mvh RonnieBer om ursäkt. Ibland har korten fel
Ditt jobb gör större nytta för samhället än mitt, men du måste erkänna att upplägget ser lite konstigt ut.
Att folk säljer köplatser eller hämtar ut och byter sportrollar är ju vardagsmat, men Omega brukar ju inte sticka uppåt i pris.
Jag fick upp samma reklam i mitt flöde, 54kr för en SRPA21... Silverrem ingår och ordinarie pris är 25 741kr.Denna kändes lite läskig faktiskt...
Se upp för falska "wish padis"!
Jag fick upp samma reklam i mitt flöde, 54kr för en SRPA21... Silverrem ingår och ordinarie pris är 25 741kr.
Hahahahahahahahahaha!
Men nu en stund innan auktionen går ut så har man fått utropspriset ! Av en köpare som ENBART har ”köpt” denna säljaren tidigare
Fungerar men har stannat........
F*ck Logic
Men nu en stund innan auktionen går ut så har man fått utropspriset ! Av en köpare som ENBART har ”köpt” denna säljaren tidigare
På C24 finns dom från drygt 20K.....
Min fru var ute efter en parfym som inte längre tillverkas. Hon bjöd på en drygt halvfull flaska men vart överbjuden upp till vad hon max ville betala. Två dagar senare är samma flaska ute av samma säljare, och samma person bjuder mot henne igen. Snabb FaceStalk gav resultatet att de båda var i ett förhållande. Hon lämnade in denna info till Tradera när flaskan dök upp en tredje gång, men de gjorde naturligtvis inget åt saken.Men nu en stund innan auktionen går ut så har man fått utropspriset ! Av en köpare som ENBART har ”köpt” denna säljaren tidigare
På C24 finns dom från drygt 20K.....
Tradera är ju ett riktigt pajasföretag....Min fru var ute efter en parfym som inte längre tillverkas. Hon bjöd på en drygt halvfull flaska men vart överbjuden upp till vad hon max ville betala. Två dagar senare är samma flaska ute av samma säljare, och samma person bjuder mot henne igen. Snabb FaceStalk gav resultatet att de båda var i ett förhållande. Hon lämnade in denna info till Tradera när flaskan dök upp en tredje gång, men de gjorde naturligtvis inget åt saken.
Min fru var ute efter en parfym som inte längre tillverkas. Hon bjöd på en drygt halvfull flaska men vart överbjuden upp till vad hon max ville betala. Två dagar senare är samma flaska ute av samma säljare, och samma person bjuder mot henne igen. Snabb FaceStalk gav resultatet att de båda var i ett förhållande. Hon lämnade in denna info till Tradera när flaskan dök upp en tredje gång, men de gjorde naturligtvis inget åt saken.
De har tyvärr (haft?) en del riktiga dårar anställda där.Tradera är ju ett riktigt pajasföretag....
Ja alltså, annonsen var ju borta på nolltid så det var ju bra. Synd bara att det inte sker någon form av bestraffning när det tydligt trissas upp priser av anhöriga, för annonsen var uppe igen nästa dag.Lustigt, när jag har rapporterat liknade har dom tagit tag i det direkt..
Har handlat där, inga konstigheter alls. Snabba svar på mail och klockan var som beskrivet. Skulle absolut kunna tänka mig att handla där igen.Hej!
Har bara en liten fråga om någon här på forumet har någon erfarenhet av köp hos Gripenbro?
Jag har handlat av Gripenbro ett par gånger. Inte den snabbaste i världen på mail om jag säger så. Första kontakten är alltid snabb men sedan kan det ta lång tid att få svar. Men håller vad han lovar och står upp för sina produkter i mina ögon.Hej!
Har bara en liten fråga om någon här på forumet har någon erfarenhet av köp hos Gripenbro?