Svårt att se”Fejkklocka men svårt att se”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att se”Fejkklocka men svårt att se”
Skrattade till prdentligt på denna
oj, missade det. ska jag ta bort?Scrolla upp två inlägg...
Annonsen skapar en del frågor:Say what?
Kategorin är ju "Smycken", så det är uppenbarligen inte en klocka egentligen, det bara ser ut så.Annonsen skapar en del frågor:
Är det världens fynd?
Är bilden tagen med en potatis och ingår den vid snabb affär?
Köpte ”farfar” klockan på en loppis?
Varför är bilden tagen i en knarkarkvart?
Ingen stretch I länken I alla fall.Annonsen skapar en del frågor:
Är det världens fynd?
Är bilden tagen med en potatis och ingår den vid snabb affär?
Köpte ”farfar” klockan på en loppis?
Varför är bilden tagen i en knarkarkvart?
För en med dålig koll, vad är tokigt?
Priset?För en med dålig koll, vad är tokigt?
50% över listpris är ganska mycket.För en med dålig koll, vad är tokigt?
Mad....uhhh.....
Already removed too hahahahaMad....
Hahahah, obviously!Already removed too hahahaha
Är iof enormt intresserad över hur en “Speedmaster Automatc Chronograph” ser ut i verkligheten (med röda visare dessutom).Svårt att se
Det gäller att smida medans järnet är varmtSjukt hur mycket han begär..
Får han nåt sålt med den annonsen då är det nåt riktigt skevtFull förståelse för om man inte kan språket. Men hur kan det vara så svårt att bara dra en google translate? Formateringen får mig att tänka på en hemsida från 1995 och texten får jag ont i ansiktet av..
DET SER UT SOM ETT TELEGRAM STOPFull förståelse för om man inte kan språket. Men hur kan det vara så svårt att bara dra en google translate? Formateringen får mig att tänka på en hemsida från 1995 och texten får jag ont i ansiktet av..
Men den är ju hög kvalite och fungerar topp bra! Och glöm inte att den har äkta orginal shaffir!Får han nåt sålt med den annonsen då är det nåt riktigt skevt
det är freshFull förståelse för om man inte kan språket. Men hur kan det vara så svårt att bara dra en google translate? Formateringen får mig att tänka på en hemsida från 1995 och texten får jag ont i ansiktet av..
Bara för att få lite perspektiv - hur mkt begär du för klockan som han bjuder mindre och mindre på?Fan skulle tagit 7k innan han sänkte budet
Also interested.Bara för att få lite perspektiv - hur mkt begär du för klockan som han bjuder mindre och mindre på?
Samma fråga och hur lång tid mellan hans två bud till dig? Extra intressanta om det är en relativt kort tid då man kan undra hur många annonser han skambudar på för att glömma sitt egna bud som var förkastat.Bara för att få lite perspektiv - hur mkt begär du för klockan som han bjuder mindre och mindre på?
Oklart av mig! han erbjöd sig betala 50% av utsatt prisBara för att få lite perspektiv - hur mkt begär du för klockan som han bjuder mindre och mindre på?
såna där människor 1) har aldrig pengar när det väl gäller 2) prutar ytterligare på plats. Det GÅR INTE att göra affärer med dem.Samma fråga och hur lång tid mellan hans två bud till dig? Extra intressanta om det är en relativt kort tid då man kan undra hur många annonser han skambudar på för att glömma sitt egna bud som var förkastat.