Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort att låta den vandra vidare till någon som använder den och att det "känns rätt" . Mindre stort att inte då istället ha låtit en person som skulle använda den också ha fått köpa klockan från AD.
Varför kan folk inte bara skriva "Pengar luktar inte"
Såg den där i helgen också. Annonsen var post nr 50 och post ett var efter att klockan hämtades ut. Kändes lite tajmat och klart
Stort att låta den vandra vidare till någon som använder den och att det "känns rätt" . Mindre stort att inte då istället ha låtit en person som skulle använda den också ha fått köpa klockan från AD.
Eller sälja för det man gav (listpris), eftersom den ska till någon som använder den (och inte säljer vidare).Mindre stort att inte då istället ha låtit en person som skulle använda den också ha fått köpa klockan från AD.
3millar.. jo tjena.Jag hade nog försökt ta lite bättre bilder om jag ville sälja en klocka till detta pris, eller om jag ville sälja något över huvud taget
Privat säljare, inget äkthetsintyg, "schysta" bilder, "bra" pris. Bådar gott3millar.. jo tjena.
Det var raskt marcherat...Såg den där i helgen också. Annonsen var post nr 50 och post ett var efter att klockan hämtades ut. Kändes lite tajmat och klart
Kommentar @Carl-J P ?
Nej, det har redan kommenterats så pass mycket, så det är ingen mening att jag kommenterar Det jag kan säga är att hade jag fått den riktiga Batman med oyster som jag en gång blev fångad av har jag svårt att se att mitt val hade varit att sälja dock..Kommentar @Carl-J P ?
Jag är korkad, jag fattar inte
Det är inte safirglas på .005Jag är korkad, jag fattar inte
Ah..då är jag medDet är inte safirglas på .005
Vad är det som är "busigt"? Att de skrivit fel?Det är inte safirglas på .005
Skynda fynda!
”Rolex 128238” för bara 50k på blocket!
Rolex kanske glömde guldinfattningen till baguetterna på exemplaret ovan, så att den är såld som andrasortering!Årets deal eller deceniets bottennapp?
Misstänker att den e fake?
Fast lumevisare är lite mer premium.Dessutom har den lumevisare men den nedan inte har det.
Precis. Diamanttavlade DD har ingen lume i visarna.Dessutom har den lumevisare men den nedan inte har det.
Skynda fynda!
”Rolex 128238” för bara 50k på blocket!
Usch vilken mardröm att lägga ut så mycket pengar på en fake. Förhoppningsvis gör alla som är intresserade på allvar sin research innan och denna försvann ju i alla fall snabbt!
Regel nr 1: Om det verkar vara för bra för att vara sant...Regel nr 2: Om det verkar vara för bra för att vara sant...
….. osv
Sen är det tydligen många annonsörer som just nu ska köpa ”annat”. Oklart om det är klockor eller handsprit...Inte världens skräll, men något händer i magen när jag läser annonsrubriken ”Oanvänd” sen används klockan som är till salu på annonsbilderna
https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-114060-oanvänd-20-prisbump-2-4.129727/
Annonsen var ett aprilskämt. Ganska tydligt på bild nr 2 och 3.Årets deal eller deceniets bottennapp?
Misstänker att den e fake?
Oj! Riktigt så extrem utveckling trodde jag inte att det hade varitJag hittade ett screenshot på en blocket annons från 2017. Kommer inte ihåg varför jag screenade, men kolla priset Var priserna så låga 2017? Eller ja, obviously måste dem varit det men det känns som 2017 var igår
Edit: Eller, låga och låga, mer normala kanske man skall säga