• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Wibo

Omega
Jag hade nog försökt ta lite bättre bilder om jag ville sälja en klocka till detta pris, eller om jag ville sälja något över huvud taget :banghead::confused::D
91762003_205469407413068_7419581430046392320_n.jpg
 

Alalouise

Cartier
2-Faktor
Screenshot_20200328-195520.png


Stort att låta den vandra vidare till någon som använder den och att det "känns rätt" . Mindre stort att inte då istället ha låtit en person som skulle använda den också ha fått köpa klockan från AD.

Varför kan folk inte bara skriva "Pengar luktar inte"
Såg den där i helgen också. Annonsen var post nr 50 och post ett var efter att klockan hämtades ut. Kändes lite tajmat och klart :bookworm::bookworm:
 

Laplander

Rolex
Blocket.jpg

Tråkigt att man inte orkar göra sej besväret att ta åtminstone EN riktig bild när man ska kränga en klocka för nästan 100K, hur jobbigt kan det vara?
 

Riffraff

Cartier

Alltså det är väl inte så mycket att kommentera. Den fria marknaden styr, sedan kan man ju också få lov tycka att det finns mer hedervärda vis man kan dra in sina stålar på

Remofflan, jo det var ju en god idé. Förvånande också att han väntar i flera år bara för att inte ens vilja ha den runt handleden en endaste gång utanför butiken. Men man har ju hört om hur förväntanshorisonten överträffar verkligheten... Måste ha varit så det låg till :D
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor

Wibo

Omega
Jag hittade ett screenshot på en blocket annons från 2017. Kommer inte ihåg varför jag screenade, men kolla priset:wideyed: Var priserna så låga 2017? Eller ja, obviously måste dem varit det men det känns som 2017 var igår :woot:
Edit: Eller, låga och låga, mer normala kanske man skall säga ;)
gmtbillig.jpg
 
Senast ändrad:

gushen

Omega
Jag hittade ett screenshot på en blocket annons från 2017. Kommer inte ihåg varför jag screenade, men kolla priset:wideyed: Var priserna så låga 2017? Eller ja, obviously måste dem varit det men det känns som 2017 var igår :woot:
Edit: Eller, låga och låga, mer normala kanske man skall säga ;)
gmtbillig.jpg
Oj! Riktigt så extrem utveckling trodde jag inte att det hade varit:woot:
 
Topp