Nej inte jag heller faktiskt. Hittade även ett screenshot på en annons där en person sålde en 16610 för 46'.Oj! Riktigt så extrem utveckling trodde jag inte att det hade varit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej inte jag heller faktiskt. Hittade även ett screenshot på en annons där en person sålde en 16610 för 46'.Oj! Riktigt så extrem utveckling trodde jag inte att det hade varit
Skynda fynda!
”Rolex 128238” för bara 50k på blocket!
Han har fixat daghjulet i alla fallpassa på den är ute igen! Dock 75 000 denna gång.
Skönt att under Corona tider hävda att man måste skicka fake klockor så man slipper träffa personen man lurar
Hur man kan lägga ut en bild på en klocka i denna prisklass(eller vilken som helst egentligen) med daghjulet så är för mig obegripligt.Han har fixat daghjulet i alla fall
Detta har just diskuterats lite i affordables tråden och det har ju uppenbarligen bara blivit fel med standardpriset. Priset i sig är ju riktigt bra.fantastisk kampanj på klockia.se
Absolut. Går nog inte hitta mer automatisk klocka för 2,5k. Och absolut, den listar väl över 5k i vanliga fall. Men ändå lite humor med att man sparar -4kr.Detta har just diskuterats lite i affordables tråden och det har ju uppenbarligen bara blivit fel med standardpriset. Priset i sig är ju riktigt bra.
Detta har just diskuterats lite i affordables tråden och det har ju uppenbarligen bara blivit fel med standardpriset. Priset i sig är ju riktigt bra.
Ja, jag kollade på den när de mailade mig om kampanjen. Men tog slut rätt snabbt, va?Absolut. Går nog inte hitta mer automatisk klocka för 2,5k. Och absolut, den listar väl över 5k i vanliga fall. Men ändå lite humor med att man sparar -4kr.
Jag råkade klicka hem en nu.Ja, jag kollade på den när de mailade mig om kampanjen. Men tog slut rätt snabbt, va?
Funderade själv på den. Såg den inte på Klockia nu, tänkte att den var slut.Jag råkade klicka hem en nu.
Såg att de var snuskigt billiga på klockmaster globen också.
Hittade!Funderade själv på den. Såg den inte på Klockia nu, tänkte att den var slut.
Man brukar ju säga att det är de som vågar försöka igen efter ett misslyckande som blir framgångsrika entrepenörerpassa på den är ute igen! Dock 75 000 denna gång.
Skönt att under Corona tider hävda att man måste skicka fake klockor så man slipper träffa personen man lurar
Tänkte precis klicka hem en, men stämmer det att den är 44mm? Trodde den var typ som en skx. 44 är fan kört på mina handlederfantastisk kampanj på klockia.se
Den va ju cool frågan är när den skulle passa och till vilka kläder?Jag vet att man inte ska diskutera smak egentligen, den är ju som bekant delad... men lite kul är det allt.
https://www.tradera.com/item/190911/393700696/snygg-klocka
Lagar han snabbnudlar i bakgrunden?Den är här är riktigt go! Kanske ska in på tråden om auktionstips? 2000m
43.8 mm enligt Seikos hemsida så det stämmer nog.Tänkte precis klicka hem en, men stämmer det att den är 44mm? Trodde den var typ som en skx. 44 är fan kört på mina handleder
Har aldrig testat samuraj. Men Seiko har ju ofta stora boetter som bärs mindre. Bandhornens längd och vinkel gör mycket för hur den upplevs. Så 44mm stämmer nog., men kan tänka mig att den bärs mindre (hoppas det).Tänkte precis klicka hem en, men stämmer det att den är 44mm? Trodde den var typ som en skx. 44 är fan kört på mina handleder
Vad menar du? Har du fått någon?Är det vanligt att nymans ut ger bort rolex utan cert i gåvor?
Annonsören skriver ju att han fått klockan (utan cert) i gåva av nymansVad menar du? Har du fått någon?
De vill väl inte sitta på för stora lager av osålda subsÄr det vanligt att nymans ut ger bort rolex utan cert i gåvor?
Måste vara därförDe vill väl inte sitta på för stora lager av osålda subs
Jag gissar att han snarare menar att han har fått den av någon annan, men hämtat den direkt från Nymans. Men det förklarar ju inte frånvaron av cert...Annonsören skriver ju att han fått klockan (utan cert) i gåva av nymans
”Fick klockan i gåva direkt från Nyman ur”....Jag gissar att han snarare menar att han har fått den av någon annan, men hämtat den direkt från Nymans. Men det förklarar ju inte frånvaron av cert...
Det viktiga måttet är oftast höjden och den är 48mm vs 46 på Skx007.Tänkte precis klicka hem en, men stämmer det att den är 44mm? Trodde den var typ som en skx. 44 är fan kört på mina handleder
Har inte alla fått en Rolex i gåva från en AD? Det var ett skämt. Aldrig hört talas om någon som fått en Rolex i gåva av en ADAnnonsören skriver ju att han fått klockan (utan cert) i gåva av nymans