Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den med, kunde inte låta bli att skratta lite åt att han ens tror nån ska gå på den Klockrent
Hirdman.Vem vann annonsen?
Jaha, så autobud ger fördel. Finns det någon anledning?Hirdman.
Han hade autobud o därmed fördel vid samma bud. Hirdmans maxbud måste ha varit 1500 o då tar han det.
Anti-snipe? Dvs. att man inte vill att folk sitter och lägger bud i sista sekunden för att spela ut den som inte har möjlighet att följa auktionen i realtid.Jaha, så autobud ger fördel. Finns det någon anledning?
Mycket möjligt.Anti-snipe? Dvs. att man inte vill att folk sitter och lägger bud i sista sekunden för att spela ut den som inte har möjlighet att följa auktionen i realtid.
De bjöd samma belopp, men Hirdman la det först. Inga konstigheter.Jaha, så autobud ger fördel. Finns det någon anledning?
Jahaa, makes sense nu.De bjöd samma belopp, men Hirdman la det först. Inga konstigheter.
Lite tråkigt att hen skriver att man inte får fråga varför den är så dyr, men det är ju halva priset nu
Inga skrupler där inteOm du kollar vad han säljer mer för något så kommer du snabbt förstå att han inte har alla hästar hemma......
Ja, det är ett riktigt kap - inte bara proveniens utan det ingår ”naturlig cristal safir & grawitz”Lite tråkigt att hen skriver att man inte får fråga varför den är så dyr, men det är ju halva priset nu
Ja, det är ett riktigt kap - inte bara proveniens utan det ingår ”naturlig cristal safir & grawitz”
Varför är den så dyr? Kostar den
Nån gjorde århundradets klipp!
Ärthjärna söker likasinnad oftast ..måste ju funkat tidigare.Varför gör man så här?
Dessa brukar vara scammers. De kommer överens om ett pris via mail och säger att pengarna är skickade via någon bank och kommer sättas in på kontot så fort du skickat varan och skrivit in spårningsnummer.Varför gör man så här?
Ahh, så det är en likasinnad brevvän som han vill betala för Jag förstår bara inte poängen, är det för att komma över någon personlig information av något slag? Man har ju både mail och tel i annonsen ändåÄrthjärna söker likasinnad oftast ..måste ju funkat tidigare.
man har en nyskapad mail och ger ej ut telefonnummer om det inte är nödvändigtAhh, så det är en likasinnad brevvän som han vill betala för Jag förstår bara inte poängen, är det för att komma över någon personlig information av något slag? Man har ju både mail och tel i annonsen ändå
Dom har en tilläggstjänst där man får ett tillfälligt tel.nr, det samma tror jag gäller mailen även om den kopplas till den egnaman har en nyskapad mail och ger ej ut telefonnummer om det inte är nödvändigt
Han har några annonser....tror att samtliga kommer säljas direkt...
Det kanske är på "dark-blocket"
Aldrig sett en "Invicta 10614" förut men ställer mig försiktigt tveksam till att priset "skenat iväg" eller att det är en klocka som flippas stadigt på Blocket för 26k..
Den törs man väl inte köpa, var har en "terra qutra" varit innan liksom?Snygg annons saxat från Blocket:
Finn Omega Seamaster till Salu
42 000 kr
Beskrivning
Säljer min klocka pga köp av Omega Seamaster terra qutra. I Fint skik. båda metal band och tygband . certifekat och varrenty finns! totalt Pris: 42000
/Peter
Den törs man väl inte köpa, var har en "terra qutra" varit innan liksom?
Det är den riktigt snaskiga versionen av Kama SutraGooglade ''Terra Qutra'' och hoppades få fram nåt kul men naj, ännu mer besviken.
Det är den riktigt snaskiga versionen av Kama Sutra