• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Hype... :D
20200902_192806.jpg
De kan väl inte gå i närheten av 200k? Så ovanliga är de väl inte efter typ 10 år (eller vad det nu är) av tillverkning?
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Föga förvånande Köpenhamn har de inte fått något än av de nya modellerna. Hade ett ärende till den danska huvudstaden och tittade förbi två av återförsäljarna.

Om det nu är en hype runt dem krävs nog en relation för att få tag i en ny Submariner.

Oberoende av marknadsvärdet på andrahandsmarknaden är Daytona är det enda jag skulle köpa i Rolex väg ny och endast till listpris. Det kan jag glömma då jag inte har någon relation till någon återförsäljare. Jag hade då hellre köpt en äldre utgående modell till rådande marknadspriser. Inte ens chans att jag kommer att gynna gråhandlare och opportunister.
 
Topp