• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

rickards

Rolex
2-Faktor
Facebook Marketplace har typ 65%-70% kopior. Det som är för mig det märkligaste är folk med riktiga konton som uppenbart säljer kopior och frankenstein klockor helt öppet. Jag hade skämts iaf.
Begriper inte att Facebook market får fortgå. Spanade efter en cykel härom månaden, och jag tror fasen 70 % kändes som uppenbart stöldgods. Lika illa vare sig man vill köpa klocka, cykel eller annat för den delen. Bedrövligt.
 

Son

Omega
2-Faktor
Det kommer att lugna ner sig trots allt är det några tusen sålda så egentligen är det ingen bristvara vänta några månader så har priserna justerats
 

Bilagor

  • tabort1111.jpg
    tabort1111.jpg
    56.1 KB · Visningar: 24

AlexLindh

Cartier

HSK

Patek
2-Faktor
Den här har bumpats och bumpats under åtminstone ett års tid av denna lycksökare. Det är visserligen en slutsåld modell som kostade 7-8' i nypris om jag inte minns fel men Blocket är uppenbarligen helt fel marknadsplats att försöka kränga ett mikromärke i brons för 15 papp.

20201004_145019.jpg
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Det har du nog rätt i.
Då är jag inte ett dugg förvånad.
Använder folk fortfarande facebook?
Jag har gått ur de flesta köp och sälj-sidor på Facebook. Dyker upp fakeklockor och sjuka överpriser på klockor hela tiden, säkert hundratals fake per dag osv.

Chans att köpa världens första armbandsur med quartz alltså :eek:
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har gått ur de flesta köp och sälj-sidor på Facebook. Dyker upp fakeklockor och sjuka överpriser på klockor hela tiden, säkert hundratals fake per dag osv.


Chans att köpa världens första armbandsur med quartz alltså :eek:
Jag har gått ur facebook för säkert 3-4 sedan. Det är bara trams.
 
Topp