Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan borstad länk och datumram är det ingen Skyfall.Kan tycka att det är lite fult att försöka få sålt en klocka genom att rida på berömmelse en annan modell av den fått.
Trots påpekande av personer i kommentarsfältet så har ingen ändring skett av inlägget.
Eller är det bara jag och några andra som är överkänsliga?
Utan borstad länk och datumram är det ingen Skyfall.
Rätt ska vara rätt!
Ganska säker på att 38,5 mm kom först.Om man ska vara riktigt petig, är det inte 38,5mm också som är den ”äkta” Skyfall? Eller är det 41mm?
Så är det givetvis ..skulle annonsen va för oss nördar så skulle han kunna ta bort 90% av texten oxåStämmer och han har haft flera liknande annonser. Antar att det ska se visuellt bättre ut för de oinvigda.
Vadå? Går du inte igång på:Så är det givetvis ..skulle annonsen va för oss nördar så skulle han kunna ta bort 90% av texten oxå
Vadå? Går du inte igång på:
Modell med bra andrahandsvärde
Passar till både fest och vardag
Mycket klocka för pengarna
Blivande klassiker
Klocka som sticker ut i mängden
Exklusivt urval
Passion
Trygghet
Service
Kunskap
Omtanke
Och:Som en inte helt ovanlig KS-annons med andra ord om man bara lägger till ”Billigast Wold-wide” ”Jämför med C24 så får ni se”
Glöm heller inte:Och:
Det smärtar mig men...
Med en tår i ögat...
"Roligare än pengar på banken" är också en klyscha som dyker upp ibland...Vadå? Går du inte igång på:
Blivande klassiker
Exklusivt urval
Passion
Trygghet
Service
Kunskap
Omtanke
Denna modell kommer garanterat att öka i värde, men... jag väljer att sälja den ändå!"Roligare än pengar på banken" är också en klyscha som dyker upp ibland...
Precis så är det. 38,5mm är den som är Skyfall, med datumram och borstad länk - den som användes i filmen.Ganska säker på att 38,5 mm kom först.
Så vill mena att det är den som är ”originalet”, även om båda måtten nog passerar som en skyfall.
Ett som är säkert är i alla fall att utan datumram och med polerade mittlänkar så kan den vara vilket jävla mått den vill, men en Skyfall är det inte
Precis så är det. 38,5mm är den som är Skyfall, med datumram och borstad länk - den som användes i filmen.
Vadå? Går du inte igång på:
Blivande klassiker
Exklusivt urval
Passion
Trygghet
Service
Kunskap
Omtanke
Det ligger en 41mm på köp/sälj nu under beteckningen skyfall. Vet ej om Omega själva döpt även 41an till Skyfall eller om det bara blivit så i folkmun pga länk och datumram..!Då är 41m inte Skyfall i mina ögon. Bara för att det är mindre fel betyder det ju inte att det är rätt. Möjligt att man kan kalla den en Skyfall XL eller Jumbo
Stämmer, det finns bara en enda ref som kan kallas Skyfall. Den Daniel Craig använde i filmen. Det är inte Omega som döpt den till Skyfall.Precis så är det. 38,5mm är den som är Skyfall, med datumram och borstad länk - den som användes i filmen.
Som en inte helt ovanlig KS-annons med andra ord om man bara lägger till ”Billigast Wold-wide” ”Jämför med C24 så får ni se”
Jag tycker också att "rund" är den mest intressanta formen på en urtavlaInte så tokig annons egentligen, det är ju bra med utförliga instruktioner och förklaring... och miljövänlig dessutom!
Men lite kul är det också.
https://www.tradera.com/item/342048/423111255/rysk-mekanisk-miljovanlig-klocka-vintage-cccp (2 timmar kvar när jag skriver det här, så om ni är snabba kan ni göra något för miljön )
Inte så tokig annons egentligen, det är ju bra med utförliga instruktioner och förklaring... och miljövänlig dessutom!
https://www.tradera.com/item/342048/423111255/rysk-mekanisk-miljovanlig-klocka-vintage-cccp (2 timmar kvar när jag skriver det här, så om ni är snabba kan ni göra något för miljön )
Inte så tokig annons egentligen, det är ju bra med utförliga instruktioner och förklaring... och miljövänlig dessutom!
(2 timmar kvar när jag skriver det här, så om ni är snabba kan ni göra något för miljön )
Man blir så trött så tröttHmmm. Dyrt och oanvändbart MEN ÄKTA plastkort.
Helt sjuktHmmm. Dyrt och oanvändbart MEN ÄKTA plastkort.
Sen finns ju risken att någon köper denna för att sälja en falsk klocka?Hmmm. Dyrt och oanvändbart MEN ÄKTA plastkort.