Visste inte att Rado har skjutit i höjden på sistone.
Han har en konkurrenande annons ute
https://www.tradera.com/item/419781101
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visste inte att Rado har skjutit i höjden på sistone.
Det gäller att ta höjd om man vill ha någon prutmån..!Visste inte att Rado har skjutit i höjden på sistone.
Det är nog samma snubbe. Ser uta att vara samma håriga arm i alla fall.
35k??? vafan haha
Stämmer och han har haft flera liknande annonser. Antar att det ska se visuellt bättre ut för de oinvigda.Finns risk att jag är ute och cyklar här men inte leverades 16570 i en grön box 1999?
Kom inte gröna boxarna en bit in på 00-talet? Knappt ens att hangtagen var med 1999 väl?
Nu står det iofs inte i annonsen att klockan kommer med box men om inte så känns det ju som en tveksam presentation?
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/rolex_explorer_ii_16750_40mm_vit_toppskick/92367858
Stämmer och han har haft flera liknande annonser. Antar att det ska ser visuellt bättre ut för de oinvigda.
Blev du sugen?35k??? vafan haha
Blev du sugen?
Näää men för prisetDu får ingen Tudor i "guld" haha
Fantastisk bra bild!En bild säger mer än tusen ord!
Det är nog samma snubbe. Ser uta att vara samma håriga arm i alla fall.
En bild säger mer än tusen ord!
Har ägt just denna klockan så kände direkt igen bilderna
Varför? Det är ju en uppenbar blåsning.vet du om klockan är såld? Är sugen på denna.
Hade det varit sant så var det nog århundradets fynd men allting tydde på en solklar blåsning. Ett overkligt bra pris, bilder och till och med annonstext kopierat rakt av från forumet samt Umeå som ort så att man ska betala i förskott och om man mot förmodan bor i trakterna därikring hade det definitivt kommit olika bortförklaringar om man hade föreslagit f2f. Är det för bra för att vara sant så...Svårt att hitta en Rootbeer i med de tillbehör och skicket. Men de klart, 70” är en signal som låter för bra
Du skojar va? Oavsett priset fanns det ingen klocka.Svårt att hitta en Rootbeer i med de tillbehör och skicket. Men de klart, 70” är en signal som låter för bra
Tudor har ju alla nu för tiden, är väl roligare med en Invicta i guld, lite mer uniktHaha njaa, får ju en Tudor för dom pengarna, tar du bort 2 nollor så kanske
Alla får vi tycka olika men en invicta skulle jag aldrig införskaffaTudor har ju alla nu för tiden, är väl roligare med en Invicta i guld, lite mer unikt
Unik och Swiss made gör att priset skenar iväg. Men han lämnar möjlighet för att prutaInte mycket som framkommer av annonsen men verkar vara en Nauticus Royale 2. Priser på Chrono24 och andra auktionssajter varierar mellan ca 4k–11k. Men det är klart, denna är väldig unik. Vet inte om jag ska ta sista raden som ett hot eller som att det är möjligt att pruta ned till marknadspris?
Oj, oj, ja allt blir bara dyrare med tiden.Ingen annons i sig men jag tror att jag väljer expressleverans om jag beställer från "Watchia.com"... standardleveransen var lite över min budget!
Det är mycket kläder i Traderas klockkategori sedan en tid tillbaks. Har anmält några annonser men det känns oseriöst att "släppa igenom" så många kläder i fel kategori. Några säljare verkar ha satt det i system.Jag har alltid tyckt att Traderas kategorier är överdrivet detaljerade och förvirrande för folk, men så svårt är det inte.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Satt det i system? Vad skulle fördelen vara? Att minska chansen att de ses av folk som faktiskt är ute efter kläder?Det är mycket kläder i Traderas klockkategori sedan en tid tillbaks. Har anmält några annonser men det känns oseriöst att "släppa igenom" så många kläder i fel kategori. Några säljare verkar ha satt det i system.