Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som en mycket skum annons. Var i kontakt med säljaren på blocket, han ville endast ha en konversation på blocket och vägrade att ha det över telefon eller sms. Han var ganska påträngande med att jag skulle betala handpenning, vilket jag givetvis inte gjorde.Misstänker att detta är min som blivit stulen... Om någon av er får tag på fler bilder på klockan eller nummer till "säljaren" uppskattar jag om ni skriver till mig.
Så är det. Priset säger att man ska ta det cool.Verkar som en mycket skum annons. Var i kontakt med säljaren på blocket, han ville endast ha en konversation på blocket och vägrade att ha det över telefon eller sms. Han var ganska påträngande med att jag skulle betala handpenning, vilket jag givetvis inte gjorde.
Han skickade några ytterligare bilder genom blocket, som jag kan skicka till dig Maaaxz
Exakt! För bra för att vara sant.Så är det. Priset säger att man ska ta det cool.
”Med steel!”En äkta rolex klocka herr modell med steel ! Jag har kollat upp dess äkthet på sefinas pantbank! Inge batterier i dock!
Bara att slå till hörni! 12 lax och den är ju kollad på sefina så det måste ju stämma..
RAPORTED!
Skulle precis posta den. Är det ”passa på innan jag höjer priset”?
Knappt 4 år sedan jag sålde min Hulk årsmodell 2017 för 79k ..innan det hade jag en 2013 som jag flippa för 63k.. torska deg på bådaSkulle precis posta den. Är det ”passa på innan jag höjer priset”?
Det har väl varit sånt sjukt tryck på klockan så han måste höja för att sortera ut lycksökarna.
Jag är rädd för de! Jag antar att hans inbox är full just nu.Det har väl varit sånt sjukt tryck på klockan så han måste höja för att sortera ut lycksökarna.
Han kanske lever livet baklänges. I hans värld har juli redan varit.
Helt logiskt! Bumpa den oavbrutet i 6 månader eller vad det nu är. Blir den inte såld måste det vara för att priset är för lågt.
Haha men va? Det måste väl vara ett misstag?
Jag gillar det ändå, en ny taktik som kanske? funkarHelt logiskt! Bumpa den oavbrutet i 6 månader eller vad det nu är. Blir den inte såld måste det vara för att priset är för lågt.
Kan ju vara så att han slänger med ett av sina 'watchstand" som förklarar prisökninganHaha men va? Det måste väl vara ett misstag?
Kan tänka mig ett par % då, som tackSkulle inte förvåna mig om den blir såld nu, på grund av all gratisreklam annonsen har fått
Gissar att det är just då. Inga konstigheter egentligen. Efterfrågan för en så perfekt s k "sommardinka" kan nog antas stiga i juli då den är idealisk att flasha på Sandhamn, Smögenbryggan, osv.Skulle precis posta den. Är det ”passa på innan jag höjer priset”?
WTF?
En tunn linje mellan om man ska skratta eller gråta. ..otroligtTrevlig prissänkning. Inte fullset dock men man får ju i alla fall med extrakt från AP
När denna säljs hoppar jag på tåget, har också en Canon AE 1 med kvitto på vinden som skräpar!När är det dags att ge upp? Annons ute sedan februari 2019 som bumpas dagligen…
Säljes/Bytes - Analog Canon AE 1 i nästan mint 1980
En Canon AE 1 I silver i nästan mint från 1980 Olympic Winter games. Denna har ''bajonettfattning'' (Denna är köpt i fotobutiken vid konserhuset ca 1980. Jag är den enda ägaren till denna. Har lite olika objektiv till denna en är std 50mm 1.8 Original. + sky filter(1b) Samt en på 135 mm 3,5...klocksnack.se
Han får aldrig i närheten av det där. Man får knappt det för en Canon F1 New som är Canons analoga proffskamera. Jag har köpt och sålt ett stort antal analoga kameror och objektiv under flera år, bland annat AE1 som är en av deras billigare kamerahus. Helt ok kamera dock!När denna säljs hoppar jag på tåget, har också en Canon AE 1 med kvitto på vinden som skräpar!