Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är "svart skiva" för något?Kul att man trots artigheten verkar tro att KS bedriver någon slags leveransservice på populära klockmodeller.
Lustig formulering
Bor val vara urtavla. Formodligen delvis oversatt fran danska via nagot oversattningprogram gissar jagVad är "svart skiva" för något?
Vad menar du med lustig formulering? Jag bor i Norge och hær skal dom ha nærmare 40.000,- før en svart BB58. Jag ser at dom går før runt 32-36 i Sverige.Kul att man trots artigheten verkar tro att KS bedriver någon slags leveransservice på populära klockmodeller.
Lustig formulering
Haha! Legendariskt med prissänkning på 11000 dessutomLite som denna 1,5 år gamla ”nya” speeden.
Möjligt att det blev fel i översättningen. Men som det är formulerat kan man tror att folk står i rad för att få kränga sina BB58. Lite ödmjukhet i annonsen är alltid trevligt. Hoppas du hittar den dock, grymt trevlig klocka.Vad menar du med lustig formulering? Jag bor i Norge och hær skal dom ha nærmare 40.000,- før en svart BB58. Jag ser at dom går før runt 32-36 i Sverige.
Fast BB58 tillhör ändå en av de mest flippade klockorna på KSMöjligt att det blev fel i översättningen. Men som det är formulerat kan man tror att folk står i rad för att få kränga sina BB58. Lite ödmjukhet i annonsen är alltid trevligt. Hoppas du hittar den dock, grymt trevlig klocka.
Så är det och det finns ju ett par ute nu. Skulle nog våga säga att det fortfarande är säljarens marknad. En med div hairlines och ett par år kan man nog klämma ur 32-33 för. Att då förvänta sig att kunna köpa en utan hairlines eller repor för det priset är nog optimistiskt.Fast BB58 tillhör ändå en av de mest flippade klockorna på KS
Jojo, men han verkar vara beredd att betala upp till 36kSå är det och det finns ju ett par ute nu. Me. Skulle nog våga säga att det fortfarande är säljarens marknad. En med div hairlines och ett par år kan man nog klämma ur 32-33 för. Att då förvänta sig att kunna köpa en utan hairlines eller repor för det priset är nog optimistiskt.
Ja, jag kan betala 36 om den är utan repor med kassakvitto.Jojo, men han verkar vara beredd att betala upp till 36k
Hur tänkte du tulla den? Visar du kvittot vid gränsen eller hur brukar du göra? Kanske tar upp det när du ändå deklarerar bärsen?Ja, jag kan betala 36 om den är utan repor med kassakvitto.
Du måste kontakta tullen för att tulla den.Hur tänkte du tulla den? Visar du kvittot vid gränsen eller hur brukar du göra? Kanske tar upp det när du ändå deklarerar bärsen?
Ah okDu måste kontakta tullen för att tulla den.
Näh, känns väl sådär. Är inte det samma Nisse som blåst flera kommuner på miljoner och drar folk inför rätta om dom inte betalar för jobb hans firma inte har utfört?Jag hade undvikit det iaf
Fattes Ur & Smycke AB | Aktiebolag | Info & Löner - Bolagsfakta
Fattes Ur & Smycke AB – Org.nummer: 559307-4361. På Bolagsfakta.se hittar du kontakt-och företagsinformation, nyckeltal, lön till VD & styrelse m.m.www.bolagsfakta.se
Auktoriserad AD = AAD?Lite som denna 1,5 år gamla ”nya” speeden.
Haha. Investering. Det där är önskepriser.
Man kanske ska flippa sin när den dyker upp.
Trevligt att dubbla (och lite till) sin investering
Tydligen blir ens annons förstörd på grund av smileysVad har jag missat?
Missar både poängen med smiley’s för denna annons lika mkt som jag inte fattar varför han blev sur?!Tydligen blir ens annons förstörd på grund av smileys
Nej, jag fattar nollMissar både poängen med smiley’s för denna annons lika mkt som jag inte fattar varför han blev sur?!
Fattar inte heller, inte annorlunda än hans förra annons... har dock för mig att den började på 2000kr när jag kikade på den,,,Missar både poängen med smiley’s för denna annons lika mkt som jag inte fattar varför han blev sur?!
Fattar inte heller alla smileys, men TS verkade i alla fall kränkt över detMissar både poängen med smiley’s för denna annons lika mkt som jag inte fattar varför han blev sur?!
Detta?Fattar inte heller alla smileys, men TS verkade i alla fall kränkt över det
Nu verkar bilderna vara borta men det var ett riktigt vrak med en nolla för mycket på prislappen. Pläterad boett som såg ut som man släpat den bakom en bil på grusväg och förstörd tavla. Ovanpå det antydningar om att priset är satt efter jämförelser med liknande objekt det hela blir rätt löjeväckande tycker jag.Vad har jag missat?