• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Laplander

Rolex
Gold.png


Bara att gratulera Simon om det går hem... :oops:
EDIT: Listpriset är alltså 400K...?
 
Senast ändrad:

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Vad menar du med lustig formulering? Jag bor i Norge och hær skal dom ha nærmare 40.000,- før en svart BB58. Jag ser at dom går før runt 32-36 i Sverige.
Möjligt att det blev fel i översättningen. Men som det är formulerat kan man tror att folk står i rad för att få kränga sina BB58. Lite ödmjukhet i annonsen är alltid trevligt. :)Hoppas du hittar den dock, grymt trevlig klocka. :cool:
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Fast BB58 tillhör ändå en av de mest flippade klockorna på KS 😬
Så är det och det finns ju ett par ute nu. Skulle nog våga säga att det fortfarande är säljarens marknad. En med div hairlines och ett par år kan man nog klämma ur 32-33 för. Att då förvänta sig att kunna köpa en utan hairlines eller repor för det priset är nog optimistiskt. :)
 
Senast ändrad:

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Jag hade undvikit det iaf😅

Näh, känns väl sådär. Är inte det samma Nisse som blåst flera kommuner på miljoner och drar folk inför rätta om dom inte betalar för jobb hans firma inte har utfört?
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Nu verkar bilderna vara borta men det var ett riktigt vrak med en nolla för mycket på prislappen. Pläterad boett som såg ut som man släpat den bakom en bil på grusväg och förstörd tavla. Ovanpå det antydningar om att priset är satt efter jämförelser med liknande objekt det hela blir rätt löjeväckande tycker jag.
 
Topp