Den bilden är ju nästan på gränsen till skarp i alla fall. Vill man se framsidan så ser den ut så här:Undrar om kolan går att få bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bilden är ju nästan på gränsen till skarp i alla fall. Vill man se framsidan så ser den ut så här:Undrar om kolan går att få bort.
Ja övriga två bilder är ju skärmdumpar från någonstans.Den bilden är ju nästan på gränsen till skarp i alla fall. Vill man se framsidan så ser den ut så här:
Såg ut att vara blåsning, ville inte ge nummer att man kan ringa. Nästan skumtÅrets fynd eller en blåsning.
Bra pris - bara att slå till! trevlig säljare också! GG
Hur kan man ens göra sej besväret att lägga ut en sådan dålig bild?Den bilden är ju nästan på gränsen till skarp i alla fall. Vill man se framsidan så ser den ut så här:
Haha, bra detektivarbete!
Han slutade svara mig när jag frågade om vad som händer om den försvinner vid rån eller inbrott
Kung för en dag! eller flera beroende på förstås.
Någon som har påtalat att klockan på bilden inte är av årsmodell 2002.. Är de någon som tycker det är värt 4600kr för en vecka
Kung för en dag! eller flera beroende på förstås.
Låter som en klocka som någon har blivit rånad på.
Är den fake?
Fast är det någon som betalar 150+ för en Hulk idag? Min upplevelse är att den del av marknaden som en gång blåste upp luftslottet kring professional-serien antingen cashat ut och/eller hoppat in på DJ-tåget.Intressant spann på prissättningarna samt skick på klockorna.
Främst att majoriteten är ''oanvända'' men också att de sträcker sig från 169k till 210k (vilket i mitt tycke är helt sinnessjukt).
Spontant tänker jag att den för 169k borde ha gått åt som smör?
Jag är också tveksam till att någon faktiskt slantar 170-180k plus för en Hulk. Någon enstaka som har tillräckligt goda finanser finns det säkert, men i allmänhet är min uppfattning att de kanske slutar på 140-150. Men samma här - rena spekulationer.Fast är det någon som betalar 150+ för en Hulk idag? Min upplevelse är att den del av marknaden som en gång blåste upp luftslottet kring professional-serien antingen cashat ut och/eller hoppat in på DJ-tåget.
En ren spekulation från min sida.
Tvi vale"Jag tar en 120-grammare, tack"
Nja, det står att en honungsfärgade tavlan är i 50 ex och att den svarta är i 150. Hysteriskt roligt att han vill sälja den för 130k dockStår ju dessutom i beskrivningen från tillverkaren att den är gjord i 200 ex (inte 50) och att priset är $2,795...
Fantastiskt. Den väger alltså 120g. Han försöker alltså ta guldpriset för en fejkkopia som i bästa fall är i stål, antagligen inte ens det..."Jag tar en 120-grammare, tack"
50 honung, 150 svarta. Inköpspriset ska du inte kolla på så noga. Ming är som rolex typ. Mer ”värda” så fort man köpt en.Står ju dessutom i beskrivningen från tillverkaren att den är gjord i 200 ex (inte 50) och att priset är $2,795...
Nja, det står att en honungsfärgade tavlan är i 50 ex och att den svarta är i 150. Hysteriskt roligt att han vill sälja den för 130k dock
Jo, jag upptäckte det om ni fortsätter läsa i tråden…50 honung, 150 svarta. Inköpspriset ska du inte kolla på så noga. Ming är som rolex typ. Mer ”värda” så fort man köpt en.
om man sen får den såld till mervärdet är en annan fråga.
"Jag tar en 120-grammare, tack"
hehe, ibland blir det felEn Rolex Seamaster låter unikt! Kan dock bli svårsåld eftersom säljaren undviker spekulanter.
Tråkigt att behöva panta bort sin Sea-DwellerEn Rolex Seamaster låter unikt! Kan dock bli svårsåld eftersom säljaren undviker spekulanter.
Smidigt, då kan man ju gå in som delägare"Jag tar en 120-grammare, tack"
Måste vara @Marcels Watch Group för enligt dem är det ju helt lagligt att sälja kopior så länge du inte hävdar att det är original!Säljaren är ärlig om att det är en kopia iallafallKopia från 2002, buren vid speciella tillfällen.
En säljare med många (positiva) omdömen dessutom.
Undra vad reservationspriset är?