Laplander
Guld
Håller helt med, lite kan man väl anstränga sej...Det där har alltid förvånad mig också. Man säljer något för en ganska saftig summa, men orkar inte ens ta en enda vettig bild. Inger knappast något större förtroende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med, lite kan man väl anstränga sej...Det där har alltid förvånad mig också. Man säljer något för en ganska saftig summa, men orkar inte ens ta en enda vettig bild. Inger knappast något större förtroende.
Optimistiskt att tro att ngn kommer slanta upp 195k baserat på en mörk wrist shot en ljummen juni natt.
Blocket
En enda dålig mörk bild från passagerarsätet i någons bil inlagd sent på en fredag kväll...
Känns som ett ganska hastigt påkommet beslut att byta/sälja? Ibland funderar man...
Ser inte borstningen och poleringe märklig ut? Kan vara ljuset och bilderna också.@Debonar Watches
Brand new but also serviced by your watchmaker?
Avslutad - Rolex Oyster Perpetual ref. 277200 Tiffany Dial [NEW - April 2021]
For sale a Rolex Oyster Perpetual ref. 277200: as a direct descendant of the first waterproof wristwatch that debuted in 1926, the Oyster Perpetual has long been the most straightforward offering from Rolex, a simple, yet incredible watch. Despite its traditional origins, this Rolex presents a...klocksnack.se
Dödsskön!!! Satte kaffet i halsen"Silverklocka från Mido"
"Fungerar tyvärr inte men annars inget fel på den".....Silverklocka från MIDO
Utropspris: 249 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-10-26 16:40:50. Köp & sälj begagnade & oanvända Dam på Tradera.www.tradera.com
Sånt är härligt en fredagDödsskön!!! Satte kaffet i halsen
Stupid says what?Det här var en ny take på en annons.
Ja nu ryker denInget tokigt med annonsen mig veterligen men det måste vara årets prisbump
.
Och av bilden att döma har ju ägaren det återkommande problemet med att timvisaren inte visar rätt.
Står ju dessutom i beskrivningen från tillverkaren att den är gjord i 200 ex (inte 50) och att priset är $2,795...
Står ju dessutom i beskrivningen från tillverkaren att den är gjord i 200 ex (inte 50) och att priset är $2,795...
Ah, såg det nuDen med den tavlan är det just 50.
I ditt inlägg såg det ut som säljaren själv hade lagt in tillverkarens beskrivning i sin annons, ser nu att det är du som luskat fram det hela.Där får man ge säljaren rätt däremot. Det är 50 ex tillverkat av den gula varianten och 150 av den svarta så 200 totalt.
@Denke sitter säkert och kikar i plånboken i detta nu.Här har vi en minst sagt konstig prissättning, där säljaren skjuter hööögt över det så kallade målet
@Denke sitter säkert och kikar i plånboken i detta nu.
Står även i annonsen att den är från 2002, men har en bild på 126610ln.Den här var ny
Rolex uthyres?!?
Ja jäklar! Det tänkte jag inte på.Står även i annonsen att den är från 2002, men har en bild på 126610ln.
Måste man ta upp det som inkomst i deklarationen månntro?Ja jäklar! Det tänkte jag inte på.
Skarpsynt!
Tänk vilken affärsverksamhet.
Men det känns farligt nära prostitution
Prostitution eller uthyrning av ägodelar?Måste man ta upp det som inkomst i deklarationen månntro?
Grattis till ett bra köp!Klippte direkt! Ibland måste man bara köra!