Jag kontaktade Tradera för jag ville avsluta annonsen och uppdatera den med korrekt info. Det svar jag fick var att jag var tvungen att kontakta högsta budgivare som då skulle ge sitt godkännande till att så gjordes vilket jag gjorde och efter det så kunde kundtjänst ta ned annonsen.Som sagt, jag har väl en egen tråd avseende mitt beteende, ska vi göra en åt dig också?
Låter iofs skumt att du bad dem plocka ner annonsen efter att först gjort en korrigering till aftermarket, sedan ytterligare en korrigering till fake, varför inte bara br tradera ta ner annonsen direkt och göra en korrigering till "hey, klockan kommer ej säljas, sry". Sluta bs:a nu, du försökte sälja klockan efter att du visste. Jag har redan gett dig cred två gånger tidigare, nu dödar ju all eventuell hederlighet du hade med massa bs...
Jag säger det igen donkii, du agerade för din del helt reko efter att det uppmärksammats... kan du inte bara ta det positiva i det och bumpa min tråd om du nu vill snacka om mig igen jag fick mitt garv, du fick lite huvudvärk och hanterade det till en start snyggt. Jag är nöjd så, det borde du också vara.
Peace! ✌✌✌
Här får du för ditt snack om BS.