Om du tänker efter så blev det ur hans synvinkel förmodligen ganska öppet mål?Ett fel poängterades och jag korrigerade det, är det öppet mål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du tänker efter så blev det ur hans synvinkel förmodligen ganska öppet mål?Ett fel poängterades och jag korrigerade det, är det öppet mål?
Slickade du på penseln?Jag gjorde dem med Tippex på fyllan. Har du några invändningar eller?
Är det latrin?Quod licet Iovi, non licet bovi
28 papp för en piepan o_oVi fortsätter och gräver lite bland dina annonsera och vad hittar vi, en likadan klocka som jag hade till salu som du poängterade hade icke original krona, där du efter min korrigering av annonsen hånade mig när jag skrev aftermarket istället för fejk och sedan anmälde du den till Tradera för varumärkesförfalskning och så säljer du själv en exakt likadan referens med samma typ av krona och skriver själv aftermarket och att den inte är tillverkad av Omega... Jag måste fråga, är du helt jävla dum i huvudet?
Länk till annonsen i fråga.
Vintage Omega Constellation Pie Pan, 1966
Pris: 28000 kr. Typ: Fast pris. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Kolla de övriga han säljer....28 papp för en piepan o_o
Känns tryggt!Det får bli en tripp till Husby idag!
Vilket av det?Känns tryggt!
Både klocka och område, eller kanske i kombo.Vilket av det?
För den rabatten kan man ta lite riskerBåde klocka och område, eller kanske i kombo.
Kan de va för att det är någon blandning av 16520 & 116520 med tillhörande halvdåliga detaljer som gör att Ahmed bjuder på 50% off av marknadspris?Det får bli en tripp till Husby idag!
Får reklam lite här och var men inte sett ngt de gjortReklam på instagram, någon som provat?
De verkar inte vilja visa upp va de gjort, då blir det nog väldigt svårt att hitta kunder..Får reklam lite här och var men inte sett ngt de gjort
Kanske drivs av samma individ som driver knivbrev.se?De verkar inte vilja visa upp va de gjort, då blir det nog väldigt svårt att hitta kunder..
Ja säkertKanske drivs av samma individ som driver knivbrev.se?
De verkar inte vilja visa upp va de gjort, då blir det nog väldigt svårt att hitta kunder..
Tänker du på google reklam då?Någon som vet mer om företaget Cotosen som görs reklam för här på KS? Är det säkerställt att företaget är legit? Många varningsflaggor när man läser på nätet om företaget.
Schrödingers klocka?