Blir bara less….
Medlem på blocket sedan idag.. no shit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir bara less….
Inte så konstigt egentligen. Något ska man ju göra med alla pengar som blir över efter man köpt hus…I Pajala förstås. Övre Norrland måste ha planetens högsta Rolex/capita.
Jag skulle inte lägga allt för j kicker vikt vid det om det känns trovärdigt i övrigt. Det finns nog många som handlar en del via Blocket men inte skapar konto förrän de själva behöver sälja något.Den här kan mycket väl vara äkta men det är fascinerande hur många blocketkonton som är exakt en dag gamla.
Speciellt numera. Om jag inte minns helt galet så behövde man inget registrerat konto tidigare (när man betalade för annonsen i förväg), så många (jag inkluderad) lade upp enstaka annonser utan att göra det. (Det kunde gå år mellan tillfällena, så jag såg ingen anledning till att ha något konto.)Jag skulle inte lägga allt för j kicker vikt vid det om det känns trovärdigt i övrigt. Det finns nog många som handlar en del via Blocket men inte skapar konto förrän de själva behöver sälja något.
Den här kan mycket väl vara äkta men det är fascinerande hur många blocketkonton som är exakt en dag gamla.
Mycket suspekt annons i övrigt.. en av personens annonser finns i Hallstahammar vilket är ca 2,5 mil från mig ungefär och den andra i en ort som är i Turkiet. ”Gratis frakt via DHL står i annonsen”.
Sen blandas flera olika språk i annonserna också samt registrerad idag och utan Bank-Id
Så mycket talar för bullshit
De har i alla fall börjat med omdömenBlocket är värre än en bazar i Turkiet
Har blocket börjat med det?De har i alla fall börjat med omdömen
Ja jag fick lämna omdöme efter en försäljning med blockets frakt igår. Verkar inte synas på hans profil dock…. Var med smileys som i butikernaHar blocket börjat med det?
Ofan!Ja jag fick lämna omdöme efter en försäljning med blockets frakt igår. Verkar inte synas på hans profil dock…. Var med smileys som i butikerna
Snackar med honom nu, han har erkänt att han är en fransk bedragare som "behöver pengar".Skynda fynda...
Lite oklart vad personen intygar här egentligen
Det är detta man kallar för självsaneringKanske att vissa delar är äkta, andra förfalskade, annonsen förbjuden och att hans agerande är straffbart enligt lag
Tack - den där var helt fantastiskLite oklart vad personen intygar här egentligen
Ta chansen!
Här kan Nicolas Hayek ses posera med den på Statt i Örebro 1923Skratta ni men det är väl känt i Örebro...
Dom har Svampen, Slottet och Omegas första klocka
Här kan Nicolas Hayek ses posera med den på Statt i Örebro 1923
Nicolas Cage letar högt och lågt efter dem. Just nu är han vid fontänen Livets Brunn i Skövde.Där har vi beviset! Undrar om dom andra tre klockorna också finns kvar i stan??
Ja, dom har raderat utom en enda gång. Bildgooglade en IWC och fann den snodd från en Youtube-video, en slags recension. Kunde länka till Youtube men Blocket fann det inte skäl nog. Den kan ha varit ok för den delen, bara någon som inte orkat/kunnat fota. Priset var inte orimligt högt, tvärtom.Ja.
Såg ett nytt konto igår som hasplade ur sig fyra annonser spritt över hela Sverige.
Blocket raderar friskt om man anmäler iaf.